Miért reszketnek ennyire párszáz forintért?
Budapest belvárosában élek. Elég sokszor látom, hogy a boltokban az emberek önmaguk karikatúrájaként őrjöngenek párszáz forint miatt. Rendszerint nem jogos a panaszuk, csak bosszantják a pénztárost/eladót és feltartják a sort. Az ilyen hülyeségekre gondolok, hogy pl. "ez a termék tegnap még akciós volt, ma miért nem?" meg "hogy-hogy ennyi lett a végösszeg, biztos elszámolta!"
Habzó szájjal verik a pultot, miközben nincs is igazuk. De hogy lehet így reszketni a pénzért?? Most ne írjatok olyan választ, amikor tévedett az eladó és (jogosan) figyelmeztetni kellett. Valaki világosítson már fel: mi történt a fővárosiakkal, hogy ilyen ....rágók lettek?
Próbálj meg megélni full kevés lóvéból sok kiadás mellett.
Elhiheted hogy még verekdnél is azért a 100asért...
Ők meg mit csináljanak...megvannak savanyodva a körülöttük zajló dolgoktól ráadásul kevés a nyugdíj.
A kenyeres-kalácsos sztorit hallottam már, állítólag Mária Terézia ajkáról röppent fel eme trilla :)
Ne tessék engem félreérteni, mondom, nem a jogos panaszok miatt ráncolom a homlokom, de itt egy példa: szombaton egy kisboltban vagyok, előttem csak egy lány, még örültem is, hogy hamar végzek majd. Boltajtóra ki van írva, hogy 1500 forint felett 10% kedvezményt adnak. A lány 600 forintért vásárolt, aztán nekiállt őrjöngeni, hogy de hol a kedvezmény, Ő csakis a kedvezmény miatt jött be. Eladó próbálta neki elmagyarázni, hogy a 600 az nem több mint 1500, ezért nem jár. Ezen mit lehet nem érteni? Mert az a lány negyedórát ott hőbörgött, már azon voltam, hogy odaadom neki azt a 60 forintot, a tíz százalékát, csak menjen már, mert nem akarok ott, a bolt közepén megöregedni. Na, az ilyen esetek miért "generálódnak"? Ezekre nem indok se a szegénység, se az árak. Szerintem. Tévednék?
21.01
Azért vannak becsületes emberek is, én a múltkor a Matchban többet kaptam vissza egy ezressel, de szóltam miatta a pénztáros hölgynek. Szegény, úgy hálistenkedett, majdnem sírvafakadtam.
De Te tényleg a többség legrosszabb arcát látod... kitartás! :)
Nem csak a főbárosban ilyenek. Én pécsi vagyok, és akárhányszor elmegyek a Tesco-ba, mindig áll a bál valamelyik kasszánál. Általában olyan hülyeségek miatt, hogy a pénztáros amikor a visszajárót adta, akkor leejtett 5 forintot, és biztos azért, mert azt el akarta tenni magának. Könyörgöm, akármilyen szegénység van, de azért 5 forinton nehogy már cirkuszoljunk. 5 forint hiány miatt nem hal éhen, és nincs az a hülye sem, aki 5 forintot lopna.
Én sem vagyok gazdag, de tuti nem patáliáznék olyanon, hogy valami tegnap akciós volt, ma meg nem az. Előfordult már olyan az életben, hogy nem voltam biztos benne, hogy jó-e a végösszeg, ezért MIUTÁN fizettem és kiálltam a sorból, végignéztem a blokkot (amúgy volt már, hogy tényleg hibás volt, volt hogy kétszer lett beütve valami), és utána az infós pultnál reklamáltam, amúgy kultúrált hangnemben. Lehet ezt így is. És miután én normálisan mondtam el a problémámat, kb. ezerszer elnézést kértek, és visszaadták a különbözetet. Azzal semmit nem értem volna el, ha ordibálok.
Pláne, hogy dolgoztam már a kassza másik oldalán is. Aki hozzám normálisan szólt, attól én is őszintén kértem bocsánatot, aki viszont hisztizett, gyanusítgatott, cirkuszolt, arról igen rendesen megvolt a véleményem.
Úgy tűnik, az a három válaszoló ért egyet velem, akik a pult másik oldalán állnak/álltak. Talán mert Ti koncentrált mennyiségben kapjátok az "áldást". Okosabb így sem lettem, továbbra sem fogom díjazni, ha valaki a boltban vezeti le a feszültségét. Ne bántsuk az eladókat/pénztárosokat.
Köszönök minden választ, zöld kezecskét küldtem ám mindenkinek ;)
Én minden akciós terméket megnézek a vonalkódleolvasón.
Azért van ott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!