Illő lenne a telemarketinges reklámot végighallgatni?
Rosszul cselekszem?
Figyelt kérdés
anyuméknak akik idén töltik a 60at volt/van vezetékes telefonjuk, amit nemrég új szolgáltató újrakötés alkalmával csak a szobámban tudta elhelyezni. addig is, és azóta is gyakran keresnek fel reklám témájú telefonhívások. én elég egyszerű ember vagyok, de ha már csörög és felveszem, és azt hallom mit akarnak, meg sem várom hogy kifejtsék, mondom hogy köszönöm nem érdekel, vagy nincs vásárlási szándékunk stb. elköszönök és leteszem. amúgy sem hajlottak erre szüleim, csak velük el tudták régen játszani hogy megkérdezik hogy mégis miért, mi az oka stb...telemarketinges dumák. ma is úgy kellett letennem egy ilyet hogy nem nyugodott a hölgy, kérdezte volna hogy mégis miért, meg miért nem hallgatom végig stb...zavaró. rosszul cselekszem ezzel ha közlöm az elején hogy nem, nincs két percem és nem akarom végighallgatni mit szeretne mondani és a vele járó kérdések? én megértem ha ez a munkája, de nálunk csak egy felesleges és zavaró tényező ez
2015. febr. 4. 22:39
1/10 anonim válasza:
Nem.Nem vagy köteles végighallgatni a századik "ingyenes egészségállapot felmérésre való felhívást.
2015. febr. 4. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 A kérdező kommentje:
múltkor anyukámra hárítottam hogy felvegye. és az előadó elkezdett tökre személyeses hangvételben beszélni miután ajánlott egy 60 ezres terméket és vallatni anyukámat hogy "miért tetszik ezt mondani?" mikor mondta hogy nem, nem szeretné kérni....na itt lett elegem. kihasználnák akit lehet. tuti sok idős embert behúznak. csak arra vágyom hogy hagyjanak minket békén ezekkel. nem mintha anyumék hajlanának bármi ilyesmire, csak mégis bosszantó. azt hiszem nyugodt szívvel zárhatom rövidre ezeket
2015. febr. 4. 22:45
3/10 anonim válasza:
Úgy van.
2015. febr. 4. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Teljesen jogos! Szerintem ők (már amelyik nem kezdő a szakmában) ehhez már teljesen hozzá vannak szokva. Én is lerázom, gyorsan, röviden, velősen, udvariasan őket.
2015. febr. 4. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Nem cselekszel rosszul, írom úgy, hogy voltam telemarketinges jó ideig. Magadnak is jót teszel, mert ugyse veszel semmit, a telemarketingesnek is, mert így több ideje lesz esetleg egy új megrendelőt kifogni.
Amúgy meg nálunk kétszer nemet kellett mondani az embernek, és akkor volt "sikeres" a hívás. Szóval kötelezően cseszegetni kellett egy kicsit.
2015. febr. 4. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
igen, én is olvasom hogy nekik meg KELL kérdezni a miérteket állítólag, csak nem mindenki fog ám leállni magyarázkodni nyilvánvalóan bár ezzel lehet tisztában vannak, csak mégis egy kellemetlen szituáció részemről ha valakire le kell tennem a telefont az elmondott dolgaim után ha meg nem értve tovább kérdezősködik
2015. febr. 4. 23:28
7/10 anonim válasza:
Ha zavar, nyugodtan tedd le. Ez azért már bunkóság, de van, akiket nagyon nehéz lerázni.
Mi ezek miatt számoltuk fel a vezetékes telefont.
2015. febr. 5. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
ma 00:42
Mobilon ugyanígy betalálnak. Rövidre kell zárni: nem érdekel, köszönöm, csókolom.
2015. febr. 5. 01:22
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Tedd le, és akkor a telemarketinges is megússza, mert letetted, te se idegeskedsz.
2015. febr. 5. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Ez egy szélmalomharc. Soha nem fognak törölni az adatbázisból, és ha egy megtalált, az továbbadja a többinek.
Miután sikertelenre zárják le a beszélgetést a következő kampánynál újra fognak hívni. Sőt vannak helyek ahol ha csak szó nélkül lerakod akkor kapásból visszahívnak azzal a szöveggel, hogy megszakadt a vonal.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!