Van reklám aminek hinni lehet? Ti melyiket szeretitek, ill. utáljátok legjobban?
Nem tudom mennyi idős vagy.Volt egy reklám aminek hinni lehetett.Kérdezd csak meg a szüleidet!Emlékeznek erre_?
MÜSZI!:)
Kedves MÜSZIS!
A szocialista reklám fából vaskarika volt! Cipőt a cipőboltból! Hat csillagos konyak helyett igyon inkább zacskós tejet! Egy elosztó és hiánygazdálkodó társadalom kedvetlen, tehetségtelen, ráadásul abban a közegben céltalan próbálkozása...Ne mondják má' hogy nálunk nincs reklám! De az a mostani reklámnak nevezett agymosás-áradat ami most van...Egyenesen undorító. És szintén céltalan, mert a legtöbb embernek nem az a gondja, hogy mit vegyen, hanem, hogy miből! De ha pályázni lehetne az embereket leginkább hülyének néző reklámra: a szegény pénztárosnő esete a kártyás vásárlásnál...Ahányszor vásárolok a kártyával, annyiszor 500 forintot írnak jóvá! Ugyi, ha egy doboz gyufát veszek, akkor is! És persze, nem az adott boltban lehet levásárolni, á dehogy! Kp. kiveheted...De olvastam valahol, hogy az se baj, ha egy reklám felhördülést vált ki: annál inkább odafigyelnek rá! De hát a reklám pontosan a gondolkodásról akar leszoktatni: egyél, vegyél, akkor leszel szép, okos, irigyelt! Hányingerem van!( Használja cégünk erre a célra kialakított steril zacskóját! Független(!) kutatóintézetek által tesztelve, 96%-ban jobb, mint a konkurenciáé! Ha beledöglik, vegye igénybe minőségi koporsóinkat! Vigyázat, utánozzák! Egyedül a mi koporsónkban öröm a halál!)
Engem a mosóporos reklámok akasztanak ki.Adva van A tökéletes mosópor,aztán a cég fejleszt és...Tátááám A mosópor még tökéletesebb. És így tovább félévente.Mindig jobb, persze a foltok a ruhámban ottmaradnak.
A téli cicás nekem is tetszik.
ha nem tetszik egy reklám, egyszerűen annyit jelent, hogy nem Te vagy a célközönsége. nincs BÉNA reklám. ezek mind 50-100 millás reklámkampányok, ennyi pénzt nem fognak az ablakon kidobni - számos kontroll csoporton átmegy, mire végülis kijut a fogyasztóhoz...
amúgy a reklám ma már nem lövedékelméleten alapul, hogy sokszor elmondjuk és azt veszed (agymosás), hanem inkább informatív, hogy az adott cég eljuttassa az infót a célközönséghez, hogy bizony nálunk van ez a termék/szolgáltatás. szóval fejlődnek a reklámok is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!