Meddig lehet még süllyedni azért, hogy eladjanak egy terméket?
Ezt az e-mailt kaptam:
"Nem csak Te hiányoztál az osztálytalálkozóról, Laci sem
volt ott, bár azt hiszem az ő helyzetében ez teljesen
érthető... biztos hallottad, a hírekben is benne volt...
tolatásnál halálra gázolta a saját fiát a garázsuk előtt...
szörnyű tragédia!
Talán véletlen vagy a sors keze, de épp ma kaptam az alábbi
hírlevelet az egyik partner cégtől - a fentiek alapján az
ajánlatuk minimum megfontolandó... Remélem mielőbb
találkozunk!
Cégünk az elszaporodó halálos tolatásos balesetek miatt
különleges, de mindössze néhány napos akciót hirdet: eddigi
legnépszerűbb termékünk, a tolató szett most korlátozott
számban 50% kedvezménnyel kapható."
Ez már a gusztustalanság netovábbja!!!
Hogy lehet valaki ennyire beteg lelkű, hogy így reklámozza a termékét!!!
Az a fajta reklám (vagy kérés), ami az ember félelmeire, bűntudatára, szégyenérzetére alapoz. Az a cél, hogy ha nemet mond valaki rá, akkor azt érezze, hogy most embertelen és nemtörődöm volt, és megveti az egész társadalom. Gusztustalanul manipulatív módszer.
A beteg rokon iránt érzett bűntudat, hogy esetleg nem tettem meg mindent érte, az is jó eszköz a pénzcsináláshoz. Mert ugye ha nem akarunk vízben oldott holdfényt, meg tevehere-örleményt venni neki, akkor talán pont elvesszük tőle az utolsó reményt. És sajnos ilyen okoból világszerte milliárdokat adnak ki emberek, csak hogy a saját lelkiismeretüket megnyugtassák. Az ezzel való visszaélést én törvényileg büntetném.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!