Az "eladó kollégát", hogy szoktátok a leggyorsabban lekoptatni?
Én sokszor nagy áruházakban csak legeltetem a szemem az új TV-ken, laptopokon. Megnézem mi a felhozatal, évek múlva akarok esetleg venni.
Vagy a plázákban ruhabolt ugyan ez, utálom, hogy nem lehet nyugodtan nézegetni hanem a nyakadon vannak.
Mondom, hogy "csak nézelődök köszi", de nyomják tovább a rizsát.
Tudom ez a dolguk, de nagyon idegesítő a 6-8. alkalom után. Ti, hogy szerelitek le őket??
Nekem a "köszönöm, csak nézelődöm" működni szokott...
Talán nem mondod elég határozottan?
Fu hát, ilyen rámenős eladókkal még nem találkoztam
Sok helyen, a pultnál állnak 2-3asával, és egyik megkérdezi segíthetünk valamiben, Mondom nekik egyelőre csak szétnézek, rábólintanak és olvassák a magazint meg körmöt festenek
Egyszer volt olyan hogy motoros boltban akarta a csávó rám dumálni a sisakot, hol ott azt hitte nincsen elképzelésem, pedig konkrét vételi szándékom volt, erre mondja milyen jó neked megy a kocsi garantáltan túléled :D
Nevetve szóltam neki hogy bocsi de nem ilyesmire gondoltam, azért köszi és megértette
20/F
A leggyorsabban így: Nem!
De én udvariasan így szoktam: Kösz, nem.
Valószínűleg a vezetés utasította őket, hogy legyen rámenősebbek. A leggerinctelenebb dolog emiatt az eladót sértegetni, mégha csak egy erélyesebb NEMmel is. Ez a munkája, ez van. A tied is lehetne (üzenem azoknak, akik ezt nem látják).
A "Köszönöm, csak nézelődöm, de ha lesz kérdésem, azonnal szólni fogok." kedvesen szerintem el kell hogy intézze a dolgot úgy, hogy az ő napját sem mérgeztük meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!