Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Miért van annyi bunkó nyelvőr...

Miért van annyi bunkó nyelvőr ezen az oldalon?

Figyelt kérdés

Minden ember ejt helyesírási hibákat.Akár magyar akár külföldi , az angolok meg a németek is hibáznak néha olyat hogy felvonom a szemöldököm de nem kezdem el őket javítgatni bunkó módon.

Ez is valami hülye magyar szokás hogy bele kell vágni a másik mondandójába vagy a hibákat keresni az irományában.


Szoktam is mondani hogy mérnök vagyok b_szki nem nyelvtan tanár.Az a lényeg hogy értek a szakmámhoz , minden egyéb lexikális tudás csak másodlagos.



2012. dec. 11. 12:45
1 2 3
 21/28 ArchLord válasza:
26%

#16 A jó pap is holtig tanul! :D Igyekszem odafigyelni rá :p


Csilla0701 - téged farkasok neveltek, h azonnal torokra mész? :S

2012. dec. 11. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/28 anonim ***** válasza:
26%
A 17-es hozzászólóval értek egyet, aki nevelő szándékkal javít, de nem bunkón, mert nem csak a rossz helyesírás, hanem a bunkó stílus is árulkodik az emberről, és az nem mentség, hogy valakit felidegesít a hibák gyakorisága, vagy a kérdező tudatlansága. Ilyenkor el kell számolni tízig, az ember lehiggad, és máris jöhet a segítő szándékú helyesírási tanács, ezúttal már kulturált hangnemben. Nem feltétlenül azért, mert a másik megérdemli, hanem a saját magunkkal szemben támasztott elvárás miatt.
2012. dec. 11. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 Andizsuzsi ***** válasza:
100%
Az én kedvencem a "mien". És sajnos gyakran előfordul.
2012. dec. 11. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 Andizsuzsi ***** válasza:
100%

Mai példa:


"Mit tegyek ha a páromat be folyásólja a barátja?


A válaszok

Vágd fejbe a nyelvtankönyveddel.."


:)

2012. dec. 11. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim ***** válasza:
95%