Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Kereskedelemben dolgozom, és...

Kereskedelemben dolgozom, és tiszteletlen volt velem egy vásárló, mire én rettenetesen vágtam vissza neki. Mi a véleményetek az esetemről?

Figyelt kérdés
Egy nagykereskedelemben elhelyezkedő kis pultban mozgok dolgozóként, ahol sütök is, és helyben fogyasztás van. Múltkor egy ott fogyasztó hölgy tele szájjal jött kérni tőlem, látszott a falat a szájában, és fogalmam sem volt hogy mit szeretne.Ezért visszautasítóan, és kiosztó jelleggel viselkedtem vele szemben. Elmondtam neki, hogy így nem illik viselkedni, mire ő felkapta a vizet, hogy ő úgy kér ahogy neki tetszik, és miért vagyok ilyen tiszteletlen vele szemben. A dolog úgy állt, hogy az adott szituációban a mellettem álló kollégával nevetni kezdtünk a hölgy modorán, mire ő ezt meghallotta sajnos. A főnököm megfenyegetett, hogy holnap fegyelmi tárgyaláson fogok részt venni, mert a hölgy egy kemény panaszlevelet írt rólam az üzletnek. Kíváncsi vagyok, mit gondolnak más emberek. Az osztályvezetőm mosolygott az ügyön, mert anno eladó korában ő is átesett ezen a megalázó időszakon, hogy "ki kell nyalni a valagukat is a vevőknek", de az igazgató tombol...
2012. jún. 12. 15:26
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
78%

ha nem tetsik ez a munka akkor miért vagy itt?ha 6szor megaláznak??

akkor sem viselkedhetsz igy.másik a tulaj üzletet rontod,mivel elvesziti igy a vásárlóit,plussz akit negativ dolog ér,továbbadja,rontod ezzel az üzletet.

2012. jún. 12. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
96%

Én még annál is keményebben, vendéglátásban dolgozok, naponta kb 20 vendég van aki nagyon meg akarja magyarázni, hogy jobban ért ahhoz amivel te már évek óta foglalkozol, sokszor a legalja alpári stílusban.

Mégse voltam sose tiszteletlen, pláne nem röhögtem ki senkit. Ebben az esetben annyit kellett volna mondanod, hogy "elnézést nem értem".

A vevőnek egyetlen esetben van jogod beszólni, ha megsérti az üzlet szabályzatát, de akkor sem bunkón, hanem erélyesen.

Az őszinte véleményem, hogy megérdemled a fegyelmi tárgyalást.

2012. jún. 12. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
96%
Szerintem a hiba csak ott van, hogy el akartad magyarázni neki hogy mi illik. Ha gyerekkorában nem tették meg, akkor neked már felesleges. ha ott volt a falat a szájában normálisan azt kellett volna mondanod hogy elnézést, nem értem amit mond és valószínűleg kapcsolt volna. Ha egy fuldokló vagy majdnem hányó a falattal oda megy a szájában hozzád hogy adjál már neki egy pohár vizet, és te ezzel indítasz biztos neki lenne igaza. (Velem már volt hasonló hogy annyira kaparta a torkom hogy még le sem bírtam nyelni. Ha akkor elkezd okítani biztos én is a panaszkönyvvel indítanék.) Sajnos így is, főleg hogy még ki is nevetted. Így nem téged aláztak meg jobban, hanem te őt. Nem egy ismerősömet rúgták már ki ilyen miatt. Még mikor a kis eladó tanoncok mesélik egymásnak a napi eseményeket és leszólják a vásárlókat is utálom. Ő azért menne oda vissza mert esetleg jó volt a kaja és kedves volt a kiszolgálás. Senki nem jár olyan helyre ahol leosztják, nevelik, kinevetik és utána még szórakoznak rajta fél órát. Pontozz le vagy akármi, ennyi alapján amit leírtál is a vevőnek volt igaza és ne lepődj meg rajta, hogyha most kirúgnak, vagy legalábbis a leépítésnél a 10-es listában benne lesz a neved. Mindenki, aki emberekkel dolgozik találkozik hasonló szituval. Ez van, hülyék és neveletlenek vannak, de meg kell tanulni normálisan kezelni ezt is.
2012. jún. 12. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:
95%
Neked udvariasnak kel lenni, mert te vagy az eladó. Ez ilyen sajnos.
2012. jún. 12. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
46%
Na álljon meg a menet! Szaros párszáz forintért, ami egy sütemény ára, nehogymár azt is el kelljen tűrnie egy eladónak, hogy tele pofával, falatkákat kôpködve beszélnek hozzá!
2012. jún. 12. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim válasza:
77%
az utolsónak tök igaza van..
2012. jún. 12. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos, a (bunkó, tapló, neveletlen, illetlen, utálatos, modortalan) vevőnek igaza van...
2012. jún. 12. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
Szabad megkérdezni, hogy mi lett? Mit mondott a főnök?
2012. jún. 14. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:
Hát tárgyalás még nem volt, de szerintem nem úszom meg... A főnök odajött hozzám, és azt mondta, "K...ra haragszom rád, k...ra" Elismerte, hogy valahol igazam volt, én pedig most már elismerem, hogy nem kellett volna a nőt kiröhögni. Elnézést kértem a főnöktől, és megmagyaráztam, hogy megalázva éreztem magam, ezért voltam ideges. Azt mondta megérti, de sajnos higgadtnak kell lenni, akármit csinál a "kedves" vásárló. A másik fejes, az áruház-igazgató, aki marhára ideges, vele még nem beszéltem, szerintem alapos fejmosást fogok kapni, ha benéz az üzletbe a héten...
2012. jún. 14. 18:18
 20/21 anonim válasza:
Arról van itt szó, hogy Téged azért fizetnek, hogy olyan stílusban szolgáld ki a vásárlókat, hogy Ők vissza akarjanak térni vásárolni. Ergo azáltal hogy (még ha csak egy 100 Ft-os süteményt is vesz) ott költi a pénzét, a te fizetésedet is biztosítja valamilyen szinten. A cég hírneve az egyik legfontosabb, ha az leromlik, akkor rengeteg bevételtől esik el a tulajdonos. Ezért van az, hogy esetleg lehetsz távolságtartóbb, kevésbé szívélyes ha épp valaki "úgy viselkedik", de azt hogy feljebb menj, nagyon nagy butaságnak tartom. Én sosem értettem azokat az eladókat, akik minimum úgy érzik szívességet tesznek azzal, hogy kiszolgálnak, miközben ez a munkájuk. Több helyet is például emiatt kerülök. A lényeg, hogy úgy is Te szívod meg a végén.
2016. jún. 23. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!