Kereskedelemben dolgozom, és tiszteletlen volt velem egy
vásárló, mire én rettenetesen vágtam vissza neki. Mi a
véleményetek az esetemről?
Figyelt kérdés
Egy nagykereskedelemben elhelyezkedő kis pultban mozgok dolgozóként, ahol sütök is, és helyben fogyasztás van. Múltkor egy ott fogyasztó hölgy tele szájjal jött kérni tőlem, látszott a falat a szájában, és fogalmam sem volt hogy mit szeretne.Ezért visszautasítóan, és kiosztó jelleggel viselkedtem vele szemben. Elmondtam neki, hogy így nem illik viselkedni, mire ő felkapta a vizet, hogy ő úgy kér ahogy neki tetszik, és miért vagyok ilyen tiszteletlen vele szemben. A dolog úgy állt, hogy az adott szituációban a mellettem álló kollégával nevetni kezdtünk a hölgy modorán, mire ő ezt meghallotta sajnos. A főnököm megfenyegetett, hogy holnap fegyelmi tárgyaláson fogok részt venni, mert a hölgy egy kemény panaszlevelet írt rólam az üzletnek. Kíváncsi vagyok, mit gondolnak más emberek. Az osztályvezetőm mosolygott az ügyön, mert anno eladó korában ő is átesett ezen a megalázó időszakon, hogy "ki kell nyalni a valagukat is a vevőknek", de az igazgató tombol...
és kirugtalak vagy kirugnalak a tulaj helyében.neked nincs jogod mást kiosztani,amikor alkalmazott vagy.
2012. jún. 12. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
2/21 anonim válasza:
Sajnos két külön dolog, hogy mi mit gondolunk és hogy a munkáltatód mit gondol.
Bár szerintem eladóként tényleg nem engedhet meg magának ilyet az ember. Visszaszólni esetleg akkor lehet, ha emberi méltóságodban aláz meg a vásárló. Ha minden eladó a neki szimpatikus vásárlókkal lenne csak udvarias, akkor gyorsan tönkremenne az üzlet...
2012. jún. 12. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/21 A kérdező kommentje:
Te dolgoztál már kereskedelemben? megaláznak téged naponta 6x? vagy csak a másik oldalt nézed...
2012. jún. 12. 15:32
4/21 anonim válasza:
Ez van a kapitalizmusban sajnos. Mindig a vendégnek van igaza még akkor is ha nincs! De forditsuk meg a szitut! Te mész vásárolni valahova és az elado jol kioszt te mit szolnál hozzá??? Szerintem te is fell lennél háborodva hogy mia f*szt képzel ez magárol mikor te a pénzedet költeni mész oda!
2012. jún. 12. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
5/21 anonim válasza:
fúúú de ismerős szitu.. :) én pont tegnap jártam hasonlóképpen, csak a "kedves" vevő nem teli szájjal beszélt hozzám,hanem úgy leb*szta az aprót, hogy azt hittem lerepül a földre.. és mikor szólni mertem neki,hogy a kutyának meg tessék, még ő volt felháborodva hogy kéri a panaszkönyvet..de aztán mégse kellett neki, csak közölte, hogy holnap jön vissza panaszkodni(hogy annak mi értelme?) ..
2012. jún. 12. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/21 anonim válasza:
Igen, dolgoztam. És akkor is mosolyogtam, ha az ügyfél épp támadólag ordibált velem, mert a cégre volt dühös.
Vagy el kell fogadni hogy ez a munka ezzel jár, vagy más szakmát kell választani.
2012. jún. 12. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/21 A kérdező kommentje:
De én semmiképp nem mennék teli szájjal kérni az eladóhoz... Én vevőként tisztelettel beszélek minden eladóval, mosolygok, és igyekszem úgy viselkedni, ahogyan én szoktam elvárni a vásárlóimtól.
2012. jún. 12. 15:35
8/21 anonim válasza:
Én nem röhögnék szembe egy vevőt/ügyfelet se. Akárhogy is néz ki, akárhogy viselkedik, akkor se, ha büdös, vagy tanulatlan, vagy akármilyen. Jó kis tanulópénz lesz neked a fegyelmi.
2012. jún. 12. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
9/21 anonim válasza:
10éve dolgozom kereskedelemben, és el kell keserítselek, de a vevőnek van igaza, tényleg max az a kivétel, ha esetleg megaláz,bár a tapasztalatom az, hogy csak úgy ok nélkül ilyen azért ritkán történik.És eladóként meg kell tanulni az emberek épp aktuális hangulatához igazodni. De itt erről szó nem volt. Ha kimegy a vevő lehet nevetni, lehet akár anyázni, de amíg ott költi a pénzét, addig bizony mosolyogni kell!!!!!
2012. jún. 12. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
10/21 anonim válasza:
Attól még, hogy te udvarias vagy, a többi vevő nem feltétlenül mind ilyen. Az eladó azért van a pultban, hogy udvariasan kiszolgáljon, nem azért, hogy népet neveljen.
Két lehetőséged van: vagy hozzászoksz ahhoz, hogy ez így megy, vagy más típusú munkát keresel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!