Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Kereskedelemben dolgozom, és...

Kereskedelemben dolgozom, és tiszteletlen volt velem egy vásárló, mire én rettenetesen vágtam vissza neki. Mi a véleményetek az esetemről?

Figyelt kérdés
Egy nagykereskedelemben elhelyezkedő kis pultban mozgok dolgozóként, ahol sütök is, és helyben fogyasztás van. Múltkor egy ott fogyasztó hölgy tele szájjal jött kérni tőlem, látszott a falat a szájában, és fogalmam sem volt hogy mit szeretne.Ezért visszautasítóan, és kiosztó jelleggel viselkedtem vele szemben. Elmondtam neki, hogy így nem illik viselkedni, mire ő felkapta a vizet, hogy ő úgy kér ahogy neki tetszik, és miért vagyok ilyen tiszteletlen vele szemben. A dolog úgy állt, hogy az adott szituációban a mellettem álló kollégával nevetni kezdtünk a hölgy modorán, mire ő ezt meghallotta sajnos. A főnököm megfenyegetett, hogy holnap fegyelmi tárgyaláson fogok részt venni, mert a hölgy egy kemény panaszlevelet írt rólam az üzletnek. Kíváncsi vagyok, mit gondolnak más emberek. Az osztályvezetőm mosolygott az ügyön, mert anno eladó korában ő is átesett ezen a megalázó időszakon, hogy "ki kell nyalni a valagukat is a vevőknek", de az igazgató tombol...
2012. jún. 12. 15:26
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
30%

a vevőnek van igaza nem pedig neked.

és kirugtalak vagy kirugnalak a tulaj helyében.neked nincs jogod mást kiosztani,amikor alkalmazott vagy.

2012. jún. 12. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
90%

Sajnos két külön dolog, hogy mi mit gondolunk és hogy a munkáltatód mit gondol.


Bár szerintem eladóként tényleg nem engedhet meg magának ilyet az ember. Visszaszólni esetleg akkor lehet, ha emberi méltóságodban aláz meg a vásárló. Ha minden eladó a neki szimpatikus vásárlókkal lenne csak udvarias, akkor gyorsan tönkremenne az üzlet...

2012. jún. 12. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 A kérdező kommentje:
Te dolgoztál már kereskedelemben? megaláznak téged naponta 6x? vagy csak a másik oldalt nézed...
2012. jún. 12. 15:32
 4/21 anonim ***** válasza:
48%
Ez van a kapitalizmusban sajnos. Mindig a vendégnek van igaza még akkor is ha nincs! De forditsuk meg a szitut! Te mész vásárolni valahova és az elado jol kioszt te mit szolnál hozzá??? Szerintem te is fell lennél háborodva hogy mia f*szt képzel ez magárol mikor te a pénzedet költeni mész oda!
2012. jún. 12. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim válasza:
100%
fúúú de ismerős szitu.. :) én pont tegnap jártam hasonlóképpen, csak a "kedves" vevő nem teli szájjal beszélt hozzám,hanem úgy leb*szta az aprót, hogy azt hittem lerepül a földre.. és mikor szólni mertem neki,hogy a kutyának meg tessék, még ő volt felháborodva hogy kéri a panaszkönyvet..de aztán mégse kellett neki, csak közölte, hogy holnap jön vissza panaszkodni(hogy annak mi értelme?) ..
2012. jún. 12. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
83%

Igen, dolgoztam. És akkor is mosolyogtam, ha az ügyfél épp támadólag ordibált velem, mert a cégre volt dühös.


Vagy el kell fogadni hogy ez a munka ezzel jár, vagy más szakmát kell választani.

2012. jún. 12. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 A kérdező kommentje:
De én semmiképp nem mennék teli szájjal kérni az eladóhoz... Én vevőként tisztelettel beszélek minden eladóval, mosolygok, és igyekszem úgy viselkedni, ahogyan én szoktam elvárni a vásárlóimtól.
2012. jún. 12. 15:35
 8/21 anonim ***** válasza:
79%
Én nem röhögnék szembe egy vevőt/ügyfelet se. Akárhogy is néz ki, akárhogy viselkedik, akkor se, ha büdös, vagy tanulatlan, vagy akármilyen. Jó kis tanulópénz lesz neked a fegyelmi.
2012. jún. 12. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
80%
10éve dolgozom kereskedelemben, és el kell keserítselek, de a vevőnek van igaza, tényleg max az a kivétel, ha esetleg megaláz,bár a tapasztalatom az, hogy csak úgy ok nélkül ilyen azért ritkán történik.És eladóként meg kell tanulni az emberek épp aktuális hangulatához igazodni. De itt erről szó nem volt. Ha kimegy a vevő lehet nevetni, lehet akár anyázni, de amíg ott költi a pénzét, addig bizony mosolyogni kell!!!!!
2012. jún. 12. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
83%

Attól még, hogy te udvarias vagy, a többi vevő nem feltétlenül mind ilyen. Az eladó azért van a pultban, hogy udvariasan kiszolgáljon, nem azért, hogy népet neveljen.


Két lehetőséged van: vagy hozzászoksz ahhoz, hogy ez így megy, vagy más típusú munkát keresel.

2012. jún. 12. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!