Ti hogy reagáltok, ha bementek egy boltba, de az eladó egyrészt kifejezetten bunkó másrészt várni kell rá, mert a barátnőjével pletyizik?
Múltkor mentem Rossmannba. Épp kérdeznék vmit az eladó csajtól, de az csak nem vette észre, hogy rá várok, nagyon el volt foglalva a pletyizéssel egy barátnőjével, aki nem ott dolgozik (biztos k*rva fontos volt megbeszélni a Jóban rosszban előző esti epizódját). Várok várok mire meguntam és félbevágtam a nagy társalgást, megkérdeztem amit akartam. Az még egy dolog, hogy a hölgyemény elképesztően bunkó stílusban mondta, hogy ők ilyet nem árulnak, de mikor mentem el még hallottam is, hogy : jaj most nem tudom hol tartottam ,mert belepofázott!
Legszívesebben egy akkorát lekevertem volna neki, hogy a fal adta volna a másikat! Eladó és az a dolga, hogy engem kiszolgáljon. Egyenlőre azért van munkája, mert a vásárlók betérnek abba az üzletbe és én is vásárló vagyok. Nagyon nem szeretem mikor a számomra alárendelt félnek túl nagy a képe. És félreértés ne essék, nem azért alárendelt, mert "csak" egy eladó (én még ennyi sem vagyok), de én akarok vásárolni, ő abból kapja a fizuját.
Én ezen nagyon fel tudom húzni magam. Dolgoztam multi cégnél, igaz, a vendéglátóiparban, de nálunk ilyen elképzelhetetlen lett volna, és lehet, hogy én egy kicsit régimódi vagyok, vagy nem tudom, de valahol büszke is voltam rá, hogy ez így van.
Nem egyszer fordult már elő, hogy ilyen esetben kértem, hogy hívják az üzletvezetőt. Volt olyan, aki tovább flegmázott, más viszont könyörgőre fogta a dolgot, és onnantól kezdve látványosan átment seggnyalóba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!