Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Jogos volt beírni a panaszköny...

Jogos volt beírni a panaszkönyvbe?

Figyelt kérdés
Ma lementünk anyuval egy turiba, kinéztünk egy- két ruhát, amit szerettünk volna megvenni. Úgy beszéltük meg, hogy ő kifizeti, én meg elszaladok a közeli automatához, veszek ki pénzt, és kifizetem a saját részem. Anya jött ki feldúlva a boltból, és mondta, hogy nem vett semmit. Elmesélte, hogy az eladó nő látta, hogy ott vár, de nem vette őt figyelembe, hanem kényelmesen beszélgetett egy másik vevővel. A másik 2 eladó szintén a pultot támasztotta, nem akarták őt kiszolgálni. Anyu szólt, hogy 'elnézést, sietnék' (valóban siettünk a buszhoz), mire a nő arrogáns hangnemben visszakérdezett, hogy 'igen, sietne??' Visszamentünk a boltba anyuval, beírtam a panaszkönyvbe (azért én, mert gyorsabban írok, és jobban fogalmazok). A nő erre elkezdte nekünk mondani, hogy komoly pénzbírságra számíthatunk, mert ki fog derülni, hogy ez nem így történt. Ezt is beleírtam a panaszba, hogy fenyegetéssel akart a szándékunktól eltántorítani. Jogos volt, ami tettünk? Azért fizetik, hogy kiszolgálja a vevőt, nem? Volt már ilyen tapasztalatotok?
2011. máj. 25. 14:52
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Aham, nekünk is volt, hasonló, de ott a hibás árut nem akarták visszacserélni. Én kértem a panaszkönyvet, de az üzletvezető(!) nem akarta odaadni, mert azt mondta, hogy bírságot fogunk kapni a hamis bejelentésért, stb... Ezen nagyon ledöbbentem, természetesen végül beírtam a könyvbe, hogy mi lett a vége nem tudom, de hogy mi nem kaptunk semmiféle bírságot, az is biztos (ennek már két éve kb.).

Szóval ne aggódj, teljesen jogos volt!

2011. máj. 25. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Persze, hogy jogos. Ezért semmi bírságot nem kaphattok. És ajánlom, hogy írd meg a sztorit a Tékozló Homárnak, mert ott általában reagálnak a tulajdonosok, és lehet, hogy kapsz kárpótlásul pár szép cuccot! :)
2011. máj. 25. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Mi az a Tékozló Homár?:)
2011. máj. 25. 16:05
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

[link]


Fogyasztóvédelmis blog. A lényeg, hogy beküldöd nekik a sztorit (persze cégnevet mindent megnevezve, hogy jól beazonosítható legyen a "bűnös"). Nem kell kímélni őket. Ők ezt szépen leközlik, aztán meglátjuk, hogy a turi tulajdonosa mit lép. De ha semmit, az sem baj, megvolt a negatív reklám (rengetegen olvassák ezt az oldalt).


Én egy könyvesboltot panaszoltam be, és kaptam könyvutalványt kárpótlásul. :D


Ide írhatsz: homarbox1@gmail.com

2011. máj. 25. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm, ez igazán hasznos, csak ez egy ilyen vidéki kis turi, nem tudom, mennyire olvassák az itteni emberek.
2011. máj. 25. 16:12

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!