Jogos volt beírni a panaszkönyvbe?
Aham, nekünk is volt, hasonló, de ott a hibás árut nem akarták visszacserélni. Én kértem a panaszkönyvet, de az üzletvezető(!) nem akarta odaadni, mert azt mondta, hogy bírságot fogunk kapni a hamis bejelentésért, stb... Ezen nagyon ledöbbentem, természetesen végül beírtam a könyvbe, hogy mi lett a vége nem tudom, de hogy mi nem kaptunk semmiféle bírságot, az is biztos (ennek már két éve kb.).
Szóval ne aggódj, teljesen jogos volt!
Fogyasztóvédelmis blog. A lényeg, hogy beküldöd nekik a sztorit (persze cégnevet mindent megnevezve, hogy jól beazonosítható legyen a "bűnös"). Nem kell kímélni őket. Ők ezt szépen leközlik, aztán meglátjuk, hogy a turi tulajdonosa mit lép. De ha semmit, az sem baj, megvolt a negatív reklám (rengetegen olvassák ezt az oldalt).
Én egy könyvesboltot panaszoltam be, és kaptam könyvutalványt kárpótlásul. :D
Ide írhatsz: homarbox1@gmail.com
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!