Támogatnátok a matematika erőteljesebb oktatását az általános és középiskolásoknak?
Nagy probléma a mostani oktatással, hogy fel se fogják, hogy mi a matek, csak megrekednek az alsós szinten, hogy "ki kell számolni" pedig nem csak arról szól pl. jellemző, hogy amikor először vesznek prímtényezős felbontást, közös többszörösöket, függvényeket vagy e alapú logaritmust akkor néznek, hogy "Há' ezen mit számoljak ki?"
Továbbá valamiért sokan megutálják ezt a tantárgyat, pedig sok tudománynak pl. fizika és szakmának pl. mérnök az alapja és sokan azért mennek inkább bölcsésznek, mert "nem értik a matekot."
Ennek semmi értelme.
Jó, ki tudják majd számolni a logaritmust. Éljen!
És akkor?
ez nem érzék kérdése, akinek magasabb az IQ-ja, mint akiket hivatalosan szellemi fogyatékosnak neveznek, annak fel kellene tudni fognia nagyon magas szintekig a matekot
nem kell itt kitalálni semmit, ott a kitaposott ösvény, csak végig kell menni rajta
az már csak a módszertan hibája, hogy az első 8 osztály célja nem az önálló tanulásra való képesség megtanítása
nem mintha amúgy a többi tárgy kompetenciái jobban állnának
A bölcsésznek minek ez, minek az? Azért, mert értelmiségi ,vezető szerepet választott a társadalomban.
Számtalan olyan helyzet adódhat, amikor sémát kell mutatni a beosztottaknak, hogy mi alapján dolgozzanak. Persze lehet úgy is, mint a magyar közszférában, hogyha nincs elég pénz a hozzánemértésből adódó pazarlásra, akkor tüntetünk.
Én eleve 12 éves korig kötelezném az iskolába járást.
(Tanárként mondom ezt.)
Ahol ekkora az ellenállás a képesség fejlesztése, a tudás gyarapítása ellen, ott teljesen felesleges bármit erőltetni.
12 év felett tanulhatna mindenki, aki SZERETNE.
Viszont, ha belesz4rik és veri szét az órákat, akkor haza lehessen zavarni.
Nem kell mindenkinek okosodni, pláne, ha nem is akarja.
Mindenki maradhasson korlátolt és ostoba.
Amúgy most is ez van, csak rettenetes sok pénzt és energiát fektet az ország a semmibe, hogy ott üljön 18 éves koráig feleslegesen a diákok háromnegyede.
Informatikát tanuló egyetemistaként én biztosan nem támogatnám. Szerintem eléggé magas színvonalú az oktatás és a tanártól függ, hogy hogyan adja át.
Előttem szólókkal meg több pontban nem értek egyet. Érzék igenis kell minden területhez, hiszen ha megnézzük Bólyai János és Vörösmarty Mihály munkásságát, hiszen kortársakként az élet két teljesen eltérő területén alkottak maradandókat.
Én mindig is lusta voltam, nem tanultam, főként nem 12 évesen, mégis az ország bármelyik informatikai képzésére felvettek volna, mert meg volt az kellő pontszámom hozzá és 3 évvel később is az egyetemen vagyok. Pedig Parafagólem elmélete alapján nekem most egy korlátolt és ostoba embernek kéne lenne, akit 12 évesen haza zavartak.
Amúgy elméletedre a jog tanárom szavai jutottak eszembe, amit az első előadás kezdetén mondott, szerinte "Aki azt mondja, hogy szeret tanulni az hazudik".
Figyu, ha szereted a matekot kisbabám, akkor legyél tanár, tanítsd, és akkor egy életen keresztül foglalkozhatsz vele. Viseld el, hogy valaki nem szereti....
Ja: erőteljesebb matek oktatást? Igazad van, végülis a diáknak nincs elég nyomora....;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!