Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Támogatnátok a matematika...

Támogatnátok a matematika erőteljesebb oktatását az általános és középiskolásoknak?

Figyelt kérdés

Nagy probléma a mostani oktatással, hogy fel se fogják, hogy mi a matek, csak megrekednek az alsós szinten, hogy "ki kell számolni" pedig nem csak arról szól pl. jellemző, hogy amikor először vesznek prímtényezős felbontást, közös többszörösöket, függvényeket vagy e alapú logaritmust akkor néznek, hogy "Há' ezen mit számoljak ki?"


Továbbá valamiért sokan megutálják ezt a tantárgyat, pedig sok tudománynak pl. fizika és szakmának pl. mérnök az alapja és sokan azért mennek inkább bölcsésznek, mert "nem értik a matekot."



2016. jún. 8. 23:25
1 2 3
 1/21 anonim válasza:
32%

Ennek semmi értelme.

Jó, ki tudják majd számolni a logaritmust. Éljen!

És akkor?

2016. jún. 8. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim válasza:
72%
Akit érdekel, annak ott a matek szak, akit nem, annak kár erőltetni. Ugyanez igaz minden más tantárgyra is, a matematikusnak se kell tudni, hogy IE1652-ben ki volt a királya Hottentottiának.
2016. jún. 8. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
72%
Fölösleges szerintem. Akinek a matekhoz van érzéke, az rájön általánosban, és ha érdekli is őt az a téma, akkor egy olyan gimnáziumba megy tovább stb stb, és az olyan helyeken erőteljesebben is van oktatva a matek. De akinek nincs hozzá érzéke, és elmegy egy töri-magyar szakra, annak had kelljen már még jobban szenvedni :D
2016. jún. 8. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
43%
Akinek problémái vannak a középiskolai matekkal meg fizikával az akkor sem lesz belőle penge ha sokkal magasabb szinten vagy emelt óraszámban tanítják neki a matekot. Valakinek vagy van feje hozzá vagy nincs.
2016. jún. 8. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
67%

ez nem érzék kérdése, akinek magasabb az IQ-ja, mint akiket hivatalosan szellemi fogyatékosnak neveznek, annak fel kellene tudni fognia nagyon magas szintekig a matekot

nem kell itt kitalálni semmit, ott a kitaposott ösvény, csak végig kell menni rajta


az már csak a módszertan hibája, hogy az első 8 osztály célja nem az önálló tanulásra való képesség megtanítása


nem mintha amúgy a többi tárgy kompetenciái jobban állnának

A bölcsésznek minek ez, minek az? Azért, mert értelmiségi ,vezető szerepet választott a társadalomban.

Számtalan olyan helyzet adódhat, amikor sémát kell mutatni a beosztottaknak, hogy mi alapján dolgozzanak. Persze lehet úgy is, mint a magyar közszférában, hogyha nincs elég pénz a hozzánemértésből adódó pazarlásra, akkor tüntetünk.

2016. jún. 8. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
66%

Én eleve 12 éves korig kötelezném az iskolába járást.

(Tanárként mondom ezt.)

Ahol ekkora az ellenállás a képesség fejlesztése, a tudás gyarapítása ellen, ott teljesen felesleges bármit erőltetni.

12 év felett tanulhatna mindenki, aki SZERETNE.

Viszont, ha belesz4rik és veri szét az órákat, akkor haza lehessen zavarni.

Nem kell mindenkinek okosodni, pláne, ha nem is akarja.

Mindenki maradhasson korlátolt és ostoba.

Amúgy most is ez van, csak rettenetes sok pénzt és energiát fektet az ország a semmibe, hogy ott üljön 18 éves koráig feleslegesen a diákok háromnegyede.

2016. jún. 8. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
69%

Informatikát tanuló egyetemistaként én biztosan nem támogatnám. Szerintem eléggé magas színvonalú az oktatás és a tanártól függ, hogy hogyan adja át.


Előttem szólókkal meg több pontban nem értek egyet. Érzék igenis kell minden területhez, hiszen ha megnézzük Bólyai János és Vörösmarty Mihály munkásságát, hiszen kortársakként az élet két teljesen eltérő területén alkottak maradandókat.


Én mindig is lusta voltam, nem tanultam, főként nem 12 évesen, mégis az ország bármelyik informatikai képzésére felvettek volna, mert meg volt az kellő pontszámom hozzá és 3 évvel később is az egyetemen vagyok. Pedig Parafagólem elmélete alapján nekem most egy korlátolt és ostoba embernek kéne lenne, akit 12 évesen haza zavartak.

Amúgy elméletedre a jog tanárom szavai jutottak eszembe, amit az első előadás kezdetén mondott, szerinte "Aki azt mondja, hogy szeret tanulni az hazudik".

2016. jún. 9. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
40%
Szerintem általános és középiskolákban,inkább földrajzot,biológiát,vagy épp történelmet "nyomassanak" a szakmai tárgyak mellett,matekot azok tanuljanak(az "elemi matekon túl"),akiknek erre szüksége lehet a jövőben.
2016. jún. 9. 01:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
78%
Én vagyok az egyetlen aki szerint inkább az informatikát kellene nagyobb óraszámba adni? Mostanság kb az összes munkahelyen elvárás az, hogy érts a számítógéphez valamennyire, és ehhez képest általánosban mindenhol max heti 2, de többségével heti 1 órában adják, gimnáziumba ugyan így, hacsak nem info tagozatra megy az ember.
2016. jún. 9. 01:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim válasza:
35%

Figyu, ha szereted a matekot kisbabám, akkor legyél tanár, tanítsd, és akkor egy életen keresztül foglalkozhatsz vele. Viseld el, hogy valaki nem szereti....

Ja: erőteljesebb matek oktatást? Igazad van, végülis a diáknak nincs elég nyomora....;)

2016. jún. 9. 01:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!