Biomérnök, vegyész?

Figyelt kérdés
Sürgősen ki kellene találnom, miből érettségizzek (kémia /biosz), mert közgazdászból rengetegen vannak, ráadásul esélyem se lesz bejutni a hihetetlen magas ponthatárok miatt.
2012. jan. 5. 18:39
 1/8 anonim ***** válasza:
Tehát akkor mi is a kérdés?
2012. jan. 5. 19:03
 2/8 anonim ***** válasza:

ha jól értem közgazdász szeretnél lenni, de oda nincs esélyed, így inkább vegyész vagy biomérnök lennél, és azt kérdezed ehhez miből érettségizz?

Egyértelműen kémiából, bármelyiket is választod, biosz vegyésznek egyáltalán nem kell, a biomérnöknek is csak sejtbiológia, mikrobiológia rész.

2012. jan. 5. 19:30
 3/8 anonim ***** válasza:
én érettségiztem bioszból is és kémiából is. most vegyész hallgató vagyok, biológiát semmire se használtam eddig.
2012. jan. 5. 20:14
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszi. Most ezek a változtatások az oktatásban baromira nem jöttek jól, de rugalmasnak kell lenni. Kémián kívül még az informatika is beszámitható. Egyedül ami kifejezetten jól meg az a matek (emelt). BME-re szeretnék menni.
2012. jan. 5. 20:37
 5/8 anonim ***** válasza:
BME-re az info se kell ezekre a szakokra, egy infos tárgy van első félévben, de az kész vicc, mindig is hülye voltam hozzá, de ezzel semmi gondom nem volt, szóval amire tényleg hajts rá az a kémia, az a legfontosabb :)
2012. jan. 5. 21:54
 6/8 A kérdező kommentje:
Nincs időm már a kémia érettségir ekészülni. Két éve nincs az órarendemben. Felvin néztem és szakmai tárgynál a megjegyzésben található, hogy informatikai alapismeretek, én erre gondolok.
2012. jan. 5. 22:23
 7/8 anonim ***** válasza:

Jó hát nem kell ebből érettségizned, csak mondom a tapasztalataimat, hogy tudd, majd mire számíts :)

De azért évkezdés előtt nézd át a kémiát nyáron ha tudod... legalább lapozd át.

2012. jan. 6. 00:17
 8/8 A kérdező kommentje:
Köszi a segitséget. :D
2012. jan. 6. 16:56

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu