Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Mi alapján dönthetném el,...

Mi alapján dönthetném el, hogy inkább szociológia vagy szociális munkás szakra jelentkezzem?

Figyelt kérdés
2009. jan. 21. 23:07
1 2
 11/15 anonim válasza:
90%

Én jelentkeztem szociológiára és szoc. munkára is, de mostmár nem bánom, hogy az utóbbira vettek fel.

Nem mindegy, hogy az ember kutatni akar, vagy közvetlenül emberekkel foglalkozni.

Kiégni valóban könnyű, de ennek a kiküszöbölésére vannak a szupervíziók.

Az pedig, hogy mennyire büfészak, arról csak azok tudnak érdemben nyilatkozni, akik csinálják/csinálták, nem pedig azok, akik csak látják. Végzős szoc. munkás hallgató vagyok és igazság szerint nem éppen egy leányálom, de akiben nagy az elhivatottság, az vágjon bele bátran.

2009. jan. 27. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim válasza:
100%
Jól gondold meg, hogy mit választasz, mert a kettőnek abszolut semmi köze egymáshoz! Ja és a szocmunkáshoz komoly idegrendszer es sok-sok onzetlen szeretet kell!
2009. jan. 28. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
93%

Büfésszak??? Ezt komolyan gondoltad? Én is szociális munkásnak tanulok és osztom a végzős szocmunkás véleményét. Még csak másodéves vagyok, de nekem nem tűnik büfésszaknak.

Melyik iskola szocmunkás képzésére gondoltál? Mert szerintem egy olyan szocmukás képzés sincs ami ezt a fogalmat megközelítené. És a mi képzésünkben is van szociológia és pszichológia is amikből ráadásul szigorlatozni kell, ja és a jogról ne is beszéljünk amiből meg államvizsgázni.

2010. jan. 9. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim válasza:
93%

na én is csatlakozom a büfészak ellenzökhöz. kedves válaszolo: nagyon nagy büfészak lehet ha jogot szinte miden területröl kivülröl kérik (közigazgatasi, állampolgari, eüjog, tbjog,büntetöjog, szoc.jog, munkajog, csaladjog most csak ennyi juott eszembe bocsi

szociálpolitika: hazai, unios, önkormanyzati szocpol