Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Egyetemi tanulmányok egyszerre...

Egyetemi tanulmányok egyszerre két szakon?

Figyelt kérdés

Sziasztok, szerintetek teljesíthető két egyetemi szak párhuzamosan? Illetve hogyan működik, hány félévet teljesíthetek nem önköltségesen.

Elsőéves gazdálkodás- és menedzsment hallgató vagyok, amire azért jelentkeztem, mert több dolog érdekel, azonban nem tudtam dönteni melyik irányba induljak el. Teljesen magamtól(internet segítségével) felkészültem emelt digitális kultúra érettségire, (excel, adatbázis kezelés, python) 98%-ot írtam. Sokat agyaltam mire menjek így biztonságos opciónak tűnt a gazdmen. Szeretem a programozást és mindenképpen szeretném folytatni a jövőben, azonban ha ezzel akarnék elhelyezkedni bizonyára kelleni fog valamilyen papír. Emellett azt érzem nyomás alatt teljesítek jól, visszacsatolás/értékelés nélkül nem tudom mennyire tudnék tanulni. Programtervezőben gondolkodtam, azonban még idáig nem jutottam el.

Szerintetek meg lehetne próbálni? Mennyire optimista elgondolás?

dec. 17. 21:12
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Nem szerencsés. Volt már rá példa, de nagyon bonyolult lenne összeegyeztetni a kettőt. Az egyiket célszerű lenne levelezőn.
dec. 17. 21:21
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Összesen 12-t. Duplán mennének a támogatott félévek.
dec. 17. 21:45
 3/4 anonim ***** válasza:
91%
Az összeegyeztetés a te dolgod, a két szakod semmit sem akar tudni a másikról. Az egy fenékkel két lovat esete.
dec. 18. 19:00
 4/4 anonim ***** válasza:
Gazdaságinformatikus képzésen nem gondolkodtál egyébként? Abban látsz gazdasági ismereteket is.
tegnapelőtt 22:12

További kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu