Milyen most a magyar (köz)oktatás? Állami és magániskolák között milyen különbségek vannak általában?
ha azt mondom sz*r megfelel?
allami iskolak nem ernek konkretan semmit sem. tanarok nem annyira lelkesek mint voltak, sokszor latszik rajtuk hogy nem azert tanarok mert tanitani akarnak hanem azert mert muszaj dolgozni. nincsenek megbecsulve. friss erettsegi bizonyitvannyal elmondhatom hogy a buta ember is le tud erettsegizni, a megbutabb 2-essel atmegy. nem tanulunk semmit sem meg a valo eletrol. hogyan kell egy szamlat megirni es feladni? hogyan kell jo oneletrajzot irni? hogyan kell mondjuk allami intezmenyekben (pl nav, allamkincstar) viselkedni stb stb...
magan iskolak sem masok szerintem, oda a gazdag buta emberek gyerekei jarnak altalaban.
Te ezeket akarod az iskolában tanulni?
Számlát általában számlázó program készíti, persze lehet kézi is. Hova akarod feladni? A postán, levélben? Ez a szülők dolga, hogy megmutassák, hol a posta a faluban, más tennivaló nincs. Számlázóprogram használatához meg kell némi iskola, pl. egy érettségi nem árt.
A viselkedést is a szülőktől tanuljuk.
A mai iskola küzd a viselkedészavaros, tanulási nehézségektől szenvedő, érzelmi sérült, zavaros családi hátterű, mobiltelefontól függő gyerekekkel. Egyre több a "speciális".
A magyar oktatási rendszer erősségei:
1. Nagy hangsúlyt fektetnek a szigorra: A magyar oktatásban nagy hangsúlyt fektetnek az olyan akadémiai tárgyakra, mint a matematika, a természettudományok és a nyelvek, amelyek ezeken a területeken szilárd alapot jelenthetnek a tanulóknak.
2. Magas írás-olvasási ráta: Magyarországon magas a műveltségi ráta, és az oktatási rendszer általában támogatja a tanulókat az olvasási és írási készségek erős fejlesztésében. 3. Speciális programok: Magyarország speciális programokat kínál olyan területeken, mint a zene, a művészetek és a sport, lehetővé téve a hallgatók érdeklődési körének és tehetségének gyakorlását.
Kihívások a magyar oktatási rendszerben:
1. Minőségbeli különbségek: A magyarországi állami és magániskolák között jelentős különbségek lehetnek az oktatás minőségében. A magániskolák erőforrásai, felszereltsége és tanár-diák aránya jobb lehet, mint sok állami iskolában.
2. Szabványosított tesztelés: A magyar oktatási rendszerben a szabványosított tesztelés előtérbe helyezése oda vezethet, hogy a holisztikus tanulási és kritikai gondolkodási készségek helyett a memorizálásra és a teszteredményekre összpontosítanak a diákok.
3. Hozzáférési egyenlőtlenség: A társadalmi-gazdasági tényezők befolyásolhatják a minőségi oktatáshoz való hozzáférést Magyarországon, a városi és vidéki területek, valamint a különböző társadalmi-gazdasági csoportok közötti különbségek miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!