Szerintetek ez jó ötlet?
Fogalmazhatnék úgy, hogy szinte semmi köze a kettőnek egymáshoz, tehát nem leszel előrébb vele.
Az egyetem arról szól, hogy a dolgoknak az elméletét ismertetik, hogy ha a gyakorlatban felmerül egy kérdés (aláállhatok ennek a konténernek, ha a mostani drótkötelet kicseréljük harmada vastagságúra?), akkor az elméletet elemezve választ tudjál rá adni.
Másfelől meg, ha azt nézzük, hogy most van X tanulási képességed (mennyiségben és minőségben), és az egyetemhez amúgy fel kell mutatnod 3-4 X-et, a legtöbb embernél a tanulás elengedése évekre nehogy növelné ezt a képességet, hanem a hétköznapok agyi renyhesége a felére csökkenti. Persze, van, aki elég önfegyelemmel rendelkezik, de a népesség többsége nem ilyen. Matekozok én mindennap, de ma nem, mert megyek buliba. Ja, holnap eleve nem is tervezem, mert kissé szétszórt leszek a másnaposság miatt. Húsvétkor? Nehogy már matekozzak... Hétvégén megyek betont keverni a tesóm építkezéséhez, ki tud azután már gondolkodni? Ez a rohadt nátha... hadd feküdjek nyugodtan. És elment két év.
Jobban jársz, ha most ráfekszel a matekra, és a végzés évének januárjában előkapsz pár felvételi példatárat, hogy gyorsan és magabiztosan oldod-e meg a feladatokat. Arról szó nincs, hogy sokat jelent a középiskolai matematika az egyetemen, de az affinitás hozzá, az sokat jelent, no meg azért van egy csomó tudnivaló, ami jól jön (hogy hármat említsek, hogy mikről beszélek, átalakítások, vagy hogy az f(x) függvény képéhez képest az f(x+2) merre változtat és hogyan, vagy hogy a szinusz hogyan periodikus).
Pontosabban:
A királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz ha beleegyeztek én nem ellenzem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!