Mire tudnám leszűkíteni a szakdolgozatom témáját? (Az észlelés szerepe a vásárlási döntéshozatalban.)
A szakdolgozatom témája az, hogy "Az észlelés szerepe a vásárlási döntéshozatalban". De ezt ugyebár szűkíteni kellene, csak nincs ötletem, hogy mire vagy hogyan lehetne, mert annyira tág téma. Egyébként szerintem érdekes téma, mivel lehet benne ötvözni a pszichológiát. Ha esetleg valaki jártas benne, akkor kérem ne tartsa magában, meg azt se ha tud felhasználtó szakirodalmat hozzá.
A segítsgét előre is köszönöm
Esetleg:
Mennyire befolyásolják a reklámok a vásárlási szokásainkat/döntéseinket?
Esetleg tudod egy adott generációra szűkíteni, vagy terméktípusra, esetleg fókuszálhatsz hogy egy adott vásárlói magatartásra. Esetleg, hogy mennyire változott meg most a Covidos helyeztben a vásárlási döntéshozatal. Erről most az jutott még eszembe, hogy párhuzamot vonhatsz a online és a személyes/bolti vásárlás között is.
Most csak ennyi jutott eszembe.
Szerintem is nagyon igazalmas téma :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!