Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Magyarról németre fordítás?...

Magyarról németre fordítás? Le tudnátok nekem fordítani ezt a szöveget 11 órán belül?

Figyelt kérdés

Tudom, hogy létezik google-fordító és társai, de mivel az nem megbízható és én pedig nullán vagyok, reggelig sem tudnám lefordítani. Nos, íme a szöveg:

Helgának holnap lesz a születésnapja. Megkaptam a meghívóját. 19 éves lesz. Vár a szülinapi bulijára. Mit vegyek neki? Valószínűleg örülni fog egy modern blúznak. De az túl drága, ennyi pénzem nincs. Virágot és egy doboz édességet természetesen viszek majd neki. Ma délután elmegyek az áruházba és keresek valami érdekeset. A könyv nem tetszik Helgának. Nem könyvet, hanem újságot szeretne olvasni, ha van ideje. Tudom már! Van egy jó ötletem. Moziba fogom hívni. Az érdekes filmeket szereti. A mozijegy sem túl olcsó, de örülni fog a meghívásomnak. A film október 28-án lesz. Még van időnk. Holnap délután is együtt leszünk. Mi mindnyájan, a barátai és a barátnői. Károly szervezi a programot. Dietrich fog fotózni. Olga és a bátyja fogják hozni a magnót. De hát nekik nincsenek jó kazettáik! Ó, dehogynem! Pompás kazettáik vannak. Anya a kedvenc tortáját süti majd meg. Ottó még papírszalagokat is fog a fákra akasztani. Ha az idő is jó lesz, biztosan jól érezzük majd magunkat.

Tudom, hogy sok, de nagyon hálás lennék, ha valaki segítene ebben!!! Előre is köszönöm szépen!

2012. aug. 22. 22:09
 1/9 webnyelv ***** válasza:

Helga hat morgen Geburtstag. Ich habe ihre Einladung bekommen. Sie wird 19 Jahre alt sein. Sie erwartet mich zu ihrer Geburtstagparty. Was soll ich sie kaufen? Wahrscheinlich wird sie sich über eine moderne Bluse freuen. Sie ist aber zu teuer, ich habe nicht so viel Geld. Ich werde ihr natürlich Blumen und eine Dose Süßigkeit holen. Heute nachmittag gehe ich in die Kaufhalle und suche etwas Interessantes. Das Buch gefällt Helga nicht. Sie möchte kein Buch, sondern Zeitung lesen, wenn sie Zeit hat. Ich weiss es schon! Ich habe eine gute Idee. Ich werde sie ins Kino rufen/einladen. Sie mag die interessanten Filme/Die interessanten Filme gefällen ihr. Das Billett ist auch nicht billig, aber sie wird über meine Einladung froh sein. Der Film läuft am 28. Oktober

...

tényleg sok...

2012. aug. 23. 00:02
 2/9 webnyelv ***** válasza:

*Was soll ich sie kaufen? helyett

Was soll ich ihr kaufen?

2012. aug. 23. 00:03
 3/9 webnyelv ***** válasza:

*Ich weiss es schon!

Ich weiß es schon!

Késő van, úgy látszik. :D

2012. aug. 23. 00:04
 4/9 webnyelv ***** válasza:

*Ich werde sie ins Kino rufen/einladen.

Ich werde sie ins Kino rufen.

vagy:

Ich werde sie zum Kino einladen.

2012. aug. 23. 00:06
 5/9 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a segítséget! :)))
2012. aug. 23. 07:43
 6/9 webnyelv ***** válasza:
A szöveg második fele már nem aktuális?
2012. aug. 23. 12:15
 7/9 anonim ***** válasza:

Nnna, én ezt javítanám egy picit, annak ellenére, hogy már lejárt...

"Helga hat morgen Geburtstag. Ich habe ihre Einladung bekommen. Sie wird 19 Jahre alt sein. Sie erwartet mich zu ihrer Geburtstagparty. Was soll ich IHR kaufen? Wahrscheinlich wird sie sich AUF eine moderne Bluse freuen. Sie ist aber zu teuer, ich habe nicht so viel Geld. Ich werde ihr natürlich Blumen und eine Dose Süßigkeit BRINGEN/MITBRINGEN/MITNEHMEN. Heute Nachhmittag gehe ich in die Kaufhalle und suche etwas Interessantes. Das Buch gefällt Helga nicht. Sie möchte kein Buch, sondern Zeitung lesen, wenn sie Zeit hat. Ich weiss es schon! Ich habe eine gute Idee. Ich werde sie ins Kino rufen/einladen. Sie mag die interessanten Filme/Die interessanten Filme gefällen ihr. Das Billett/KINOSTICKET ist auch nicht billig, aber sie wird sich auf meine Einladung freuen. Der Film gibt am 28. Oktober "

Wir haben noch Zeit. Wir sind morgen Nachmittag auch zusammen. Wir, ihre Freunde, und ihre Freundinnen. Károly organisiert das Program. Dietrich wird fotografieren. Olga und ihr Bruder wird Kasettenrekorder/Hifi mitbringen. Aber sie haben keine gute Kasette! Ó, doch! Sehr gute Kassette haben sie!Meine Mama wird ihre Lieblingstorte backen. Otto wird noch auf die Bäume Papierschleife hängen. Wenn es gutes Wetter wird, werden wir uns sehr gut fühlen.

Valami ilyesmi ^^

2012. aug. 26. 01:03
 8/9 anonim ***** válasza:

Nnna, én ezt javítanám egy picit, annak ellenére, hogy már lejárt...

-----

Én is...:)

-----

"Helga hat morgen Geburtstag. Ich habe ihre Einladung bekommen. Sie wird 19 Jahre alt. Sie erwartet mich zu ihrer Geburtstagparty. Was soll ich ihr kaufen? Wahrscheinlich wird sie sich auf eine moderne Bluse freuen. Sie ist aber zu teuer. Ich habe nicht so viel Geld. Ich werde ihr natürlich Blumen und eine Dose Süßigkeiten mitbringen. Ich gehe heute Nachhmittag in die Kaufhalle und suche ihr etwas Interessantes. Helga mag kein Buch. Sie möchte statt Buch, lieber Zeitung lesen, wenn sie Zeit hat. Ich weiß es schon! Ich habe eine gute Idee. Ich werde sie ins Kino einladen. Sie mag interessante Filme. Sie gefallen ihr. Die Kinokarte ist auch nicht billig, aber sie wird sich auf meine Einladung freuen. Der Film läuft am 28. Oktober "

Wir haben noch Zeit. Wir sind morgen Nachmittag auch zusammen. Wir alle, ihre Freunde und Freundinnen. Karl organisiert das Programm. Dietrich wird fotografieren. Olga und ihr Bruder werden den Kassettenrekorder mitbringen. Aber sie haben keine gute Kasetten! Oh, doch! Sie haben sehr gute Kassetten! Meine Mama wird ihre Lieblingstorte backen. Otto wird noch Papierschleifen auf die Bäume aufhängen. Wenn es schönes Wetter gibt, werden wir uns sehr wohl fühlen.

2012. aug. 26. 18:26
 9/9 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget!! :)))
2012. aug. 26. 19:36

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!