Leellenőrizné valaki a német fogalmazásomat?
Remélem nincs túl sok hibám benne, mert nagyon szeretem a németet csak a némettanárom elég furcsa és nem igazán tanít semmit, így magamtól tanulgatok! Szeretném kérni hogy ha lehet a hiba mellé legyetek szívesek odaírni hogy miért rossz...Köszönöm!
Ich habe meinen letzen Urlaub in Wien verbracht. Am Samstag (igazából azt szeretném írni hogy az egyik szombaton, csak nem tudom azt hogy fejezik ki) sind wir nach Wien gefahren. Wir mochten eine Städtereise machen. Wir waren auf dem Maria-Teresien Platz, in die Stephanskirche. Wir besuchten das Parlament, und wir waren auf der Kärtnerstraße auch, weil wir einen Einkaufsbummel haben machen wollen. Für mich dieser Urlaub/Ausflug war großartig und ich habe den sehr genossen. Ich kann ehrlich sagen dass ich noch vielmal nach Wien fahren möchte und ich würde sehr gerne in Wien leben. Ich habe dort eine angenehme Zeit verbracht.
Am (einen) Samstag
Wir mochten mondat helyett: Wir wollten einen Stadtbesuch machen
in der Stephanskirche
wir waren auch in der Kartnerstraße (nincs Umlaut A betűm!!!)
haben machen wollen helyett machen wollten
Für mich ware diser Urlaub/Ausflug großartig
Megint 1-es. Bocs, az utolsó javításban gépelési hiba!!!
für mich war dieser Urlaub großartig.
Köszönöm mindenkinek!
És az utolsónak különösen! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!