Felvételi hitelesítés postai úton. Van egy kis problémám, mit rontok el?
Figyelt kérdés
Az ügyfélkapun át történő hitelesítést nem engedi a rendszer, elvileg az adatok eltérnek, de nem értem, hogy hol, ellenőriztem is.
Így jött szóba a postai úton történő hitelesítés. A nyomtatványon van egy kód, amit ellenőrizni kell, hogy az e-felvételi Ellenőrzés és hitelesítés menüpontja alatti adatlapon UGYANAZ A KÓD jelenik-e meg. De nem látok ott kódot, most akkor mi van? :o
2019. febr. 16. 20:43
1/2 anonim válasza:
Ha jól értem, arról van szó, hogy ha már kinyomtattad a lapot, érdemes ellenőrizni, hogy ugyanaz a kód van-e rajta, mint azon, ami megjelenik, ha az ellenőrzés és hitelesítés menüpont alatt a "hitelesítő adatlap nyomtatása" gombra kattintasz. Ez kb. annyit jelent, hogy az általad kinyomtatott adatlapon biztosan aktuális adatok vannak, tehát azóta az e-felvételi rendszerében nem változtattál meg semmilyen adatot.
2/2 A kérdező kommentje:
Eléggé strapás voltam már, amikor csináltam a hitelesítést, már megoldottam azóta. Nem volt nagy szám :D Köszönöm szépen azért!
2019. febr. 17. 20:11
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!