Mi lehet a gond a felvételi hitelesítésével?
Figyelt kérdés
Rákattintok az e-felvételinél a gombra,hogy "Hitelesítés Ügyfélkapuval". Erre kiad egy olyat,hogy "Hiba" és "A hitelesítéshez be kell lépnie az Ügyfélkapu rendszerébe és egy link: "Kérjük,a belépéshez kattintson ide!". Rákattintok a linkre.Erre az jön ki,hogy "Az Ön által végzet művelet során hiba történt!". Ez mégis mit jelent? Mi lehet a baj??2017. febr. 13. 19:18
1/3 anonim válasza:
Stimmelnek a felvis és az ügyfélkapus adataid? Nem hitelesítettél már egyszer? (akkor nem kell mégegyszer) Nem február 15-ig kellett volna hitelesíteni? Inkognitó módban próbáltad már?
2/3 A kérdező kommentje:
Minden adat rendben van.Nem hitelesítettem korábban. Február 20-ig kell hitelesíteni,de egyébként még csak 13. van. Inkognitó módban nem próbáltam.
2017. febr. 13. 19:27
3/3 A kérdező kommentje:
Az lehet,hogy leterhelt a rendszer,és amiatt van valami?
2017. febr. 13. 19:29
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!