Pótfelvételin nem működik a hitelesítés?
Figyelt kérdés
Tehát efelvételin rányomok, hogy Hitelesítés ügyfélkapuval, aztán visszadobja, hogy nem vagyok bejelentkezve ügyélkapuba.
Aztán kiírja ezt:
A hitelesítéshez be kell lépnie az Ügyfélkapu rendszerébe. Kérjük, a belépéshez kattintson ide
Sikeresen belép, de amikor át kéne irányítania nem csinál semmit, aztán kiírja, hogy bad gateway. Szerintetek mit csináljak? Többször megpróbáltam, több böngészővel.
2018. aug. 2. 11:56
1/4 anonim válasza:
Add fel postán akkor. Hova jelentkeztél? :)
2/4 A kérdező kommentje:
ÓE-NIK Üzemmérnök-Informatikus, állami.
2018. aug. 2. 14:25
3/4 anonim válasza:
Egész délelőtt szrakodott az ügyfélkapu (könyvelő vagyok), de most oké. Próbáld még újra :)
4/4 A kérdező kommentje:
Na este végre beengedett! Köszi a válaszokat!
2018. aug. 2. 20:09
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!