Ma Magyarországon mekkora a konkurenciaharc az egyetemek között a diákokért? Sokat költenek az egyetemek marketingre?
Figyelt kérdés
2017. júl. 8. 22:09
1/2 anonim válasza:
Nem nevezném harcnak.
Persze vannak csábító dolgok, azonban mindenhez van pro és kontra is.
Pl. Nekem csábító volt a BME 400+-os ösztöndíj rendszer mégsem mentem oda.
Miért?
Mert még mindig sokkal olcsóbb a városomban maradni és kifizetni a tandíjat itt. Hiszen alapból az élet olcsóbb, mint Pesten. Nem kell koliba laknom, illetve sokkal kényelmesebb.
Sokat meg egyáltalán nem költenek "marketingre", hogy is mondjam... a hazai vállalkozások is átlagban nagyon keveset költenek marketingre... miközben ott tényleg fontos volna, nemhogy egy állami intézmény... :)
2/2 anonim válasza:
Hogy mekkora a harc... a kisebb egyetemeknél, amik jellemzően nem állami kézben vannak ez látványosabb. Nyilván egy BME-nek, ELTE-nek, vagy egy SZTE-nek (a teljesség igénye nélkül) nem kell arra pénzt áldoznia, hogy jelentkezzenek hozzájuk, hiszen ismerik ezeket az egyetemeket, a népszerűbb szakokra általában túljelentkezés szokott lenni. Ezzel szemben mondjuk egy egy Wekerle Sándor Főiskolát kevesebben ismernek, nyilván kevesebben is jelentkeznek, neki komolyabban kell küzdenie, ha nem akarja, hogy veszteségesen működjön. Ennél fogva valószínűleg a marketingbüzséje is nagyobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!