Milyen szentesen a dráma tagozat?
"cigiznek", "majd szétesnek közben"
az előbbiről csak annyit, hogy ez borzasztó rossz példa, mivel a tinik 50%-a cigizik. semmi köze ahhoz, hogy milyen tagozatos vagy. az utóbbiról pedig, hogy ez neked mit is jelent? mert én ez a mondat mögül csak a lazaságra és felszabadultságra irányuló irigységet vélem felfedezni.
olvasgattan az itt leírt párbeszédeteket. tiszta dráma XD...
szerintem akiben meg van az emberi tartás, abban meg is mara... akiben nincs az meg nem szerezhet. mindenesetre remélem felvesznek.
Mivel már nyilván nem aktuális a kérdés, ezért inkább a kommentekre válaszolnék.
A HMG-ben ez a drámais-nem drámais ellentét egyidős a tagozattal. Ne haragudjatok, de mind a két "csoport" lenézi a másikat és pont azokért a hiányosságaiért, amik benne nincsenek meg. Egy drámais élettelennek tartja a biokémiást, mert ilyen dologgal foglalkozik, és képes a szabadidejében is a számára dögunalom dolgokról beszélni, a biokémiás meg butának tartja a drámaist, mert bukdácsol matekból és nem figyel órán, és bomlaszt, és hangos, és nem öltözik fel rendesen, és már a folyosón a szájában van a cigi, ha vége a tanításnak.
Minden egyes osztályra el lehetne mondani, hogy mi az erősségük és mi a gyengeségük, mert direkt azért szakosodtak, hogy ők mással foglalkozzanak. Ha én irodalomról és színházról akarok tanulni, nem pedig vízilabdás vagy nyelv szakos akarok lenni, akkor nyilván azért van, mert az érdekel.
Szerintem merész kijelentés az, hogy a drámaisok buták. Van pár osztálytársam, akik folyamatosan bukdácsolnak matekból, viszont olyan tehetségesek, hogy elakad tőlük a lélegzetem. Ahhoz, hogy egy hátborzongatóan őszinte monológot valaki elmondjon, ahhoz ha nem is ész, de intelligencia kell. ( Mellesleg az én osztályomban elég sokan vannak 4.o felett)
Mindig mindenki arra figyel, ami őt zavarja. De az nem baj, ha nem kell bemenni órára, mert a drámais csinált valami darabot, és ellóghatjuk az órát, meg olyan előadásokat nézhetek meg az iskolámban, ami megindított bennem valamit.
Amit viszont mindenképpen el kell mondani, az az, hogy igyekeznek a tanáraink embert faragni belőlünk, és nem művészt. Az embertársainkra tanítanak meg minket. És ez nem csak a drámaisokra igaz, mert nagyon sok átfedés van a tanári gárdában. És tagadhatatlan, hogy a bioszosnak is tetszenek a drámais tanár vitatkozós órái, ahol beindítják az agyunkat, ahol arra sarkallnak, hogy vállaljam a véleményem.
Szerintem lehetetlen elsimítani ezt a csatározást, és nem is kell, mert nem vagyunk egyformák, tinédzserek vagyunk véleménnyel a környezetünkről. Ettől leszünk majd egészségesen kritikusak és ez kell.
Én biokémiás vagyok és van szerencsém ismerni a drámais évfolyamtársaimat. Nagyon jó fejek, szeretem ôket, és nagyon tehetségesek! Az egy dolog, hogy nem olyan jó a tanulási színvonal, de nem csak egy drámaist tudnék mondani, aki az élvonalban van a tanulási átlagával.
Az ismerkedés elején volt egy kis gubanc, de aztán észrevettük, hogy nem is olyan rossz az összhang közöttünk, a drámaisok és a biokémiások között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!