A most meghirdetett ösztöndíj pályázatok a következő félévre szólnak? Melyik év átlagát nézik?
Teljesen összekavarodtam,hogy akkor hogyan is van ez.
Most lesz a 3.félévem. A második félévem átlaga 4 egész lett , erre már nem kaphatok ösztöndíjat ?
Leírná valaki ,hogy mennek ezek a dolgok? Tudom,sok minden sulifüggő,de általánosságban,hogy melyik átlag,melyik pályázati juttatásra vonatkozik...
Megköszönném!!
A szociális ösztöndíjat szokták meghirdetni, amikor a sok papírt be kell szerezni és elbírálják, majd vagy kapsz pénzt, vagy nem.
A tanulmányi ösztöndíjat automatikusan megkapod ha a kihirdetett határ fölött vagy amit az utolsó lezárt féléves átlagaitokból állítanak össze.
önköltséges hallgató vagyok ,így gondolom más az eljárás.
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Tehetsége ösztöndíjra pályáznék, csak azzal nem vagyok tisztában,hogy ha ezt most benyújtom ,akkor a teljesített tavaszi félévem átlagát nézik-e..
Ja értem, bár nem vagyok jártas a szegedi dolgokban, azért rögtön megtaláltam a "gyakran ismételt kérdéseket" bal oldalon :)
"Hogyan történik a GTK Tehetsége ösztöndíjak odaítélése?
A felsőbbévesek esetében GTK Tehetsége ösztöndíjak odaítélése során a 2014/2015-ös tanév 2. félévében elért súlyozott átlagok alapján történik a pályázók sorba rendezése."
"Hogyan történik a súlyozott átlag számítása?
Az SZTE Tanulmányi és Vizsgaszabályzatából idézve: „… A súlyozott tanulmányi átlag számításánál az adott időszakban teljesített tantárgyak kreditértékének és érdemjegyének szorzataiból képzett összeget a teljesített tárgyak kreditjeinek összegével kell osztani.”
További hasznos információk is vannak ott, olvasd el őket, pl hogy 54 kreditednek kell jelenleg minimum lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu