Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » A most meghirdetett ösztöndíj...

A most meghirdetett ösztöndíj pályázatok a következő félévre szólnak? Melyik év átlagát nézik?

Figyelt kérdés

Teljesen összekavarodtam,hogy akkor hogyan is van ez.

Most lesz a 3.félévem. A második félévem átlaga 4 egész lett , erre már nem kaphatok ösztöndíjat ?

Leírná valaki ,hogy mennek ezek a dolgok? Tudom,sok minden sulifüggő,de általánosságban,hogy melyik átlag,melyik pályázati juttatásra vonatkozik...

Megköszönném!!

2015. aug. 3. 19:19
 1/4 anonim ***** válasza:

A szociális ösztöndíjat szokták meghirdetni, amikor a sok papírt be kell szerezni és elbírálják, majd vagy kapsz pénzt, vagy nem.

A tanulmányi ösztöndíjat automatikusan megkapod ha a kihirdetett határ fölött vagy amit az utolsó lezárt féléves átlagaitokból állítanak össze.

2015. aug. 3. 19:30
 2/4 A kérdező kommentje:

önköltséges hallgató vagyok ,így gondolom más az eljárás.

[link]

Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Tehetsége ösztöndíjra pályáznék, csak azzal nem vagyok tisztában,hogy ha ezt most benyújtom ,akkor a teljesített tavaszi félévem átlagát nézik-e..

2015. aug. 3. 19:35
 3/4 anonim ***** válasza:

Ja értem, bár nem vagyok jártas a szegedi dolgokban, azért rögtön megtaláltam a "gyakran ismételt kérdéseket" bal oldalon :)

"Hogyan történik a GTK Tehetsége ösztöndíjak odaítélése?

A felsőbbévesek esetében GTK Tehetsége ösztöndíjak odaítélése során a 2014/2015-ös tanév 2. félévében elért súlyozott átlagok alapján történik a pályázók sorba rendezése."

"Hogyan történik a súlyozott átlag számítása?

Az SZTE Tanulmányi és Vizsgaszabályzatából idézve: „… A súlyozott tanulmányi átlag számításánál az adott időszakban teljesített tantárgyak kreditértékének és érdemjegyének szorzataiból képzett összeget a teljesített tárgyak kreditjeinek összegével kell osztani.”

További hasznos információk is vannak ott, olvasd el őket, pl hogy 54 kreditednek kell jelenleg minimum lenni.