Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Kirúgtak érettségi előtt, mit...

Balazsxy kérdése:

Kirúgtak érettségi előtt, mit tegyek?

Figyelt kérdés

Üdv.19 éves diák vagyok 1 hónapra az érettségitől és kirúgtak a suliból ,mert elértem a 30 óra igazolatlant(egyedul élek és munka miatt sokat hiányoztam)

Mi a teendő,hova vesznek át,mert már nem vagyok tanköteles?

(csak értelmes,hasznos infókat irjatok ,ha kérhetném)

2013. ápr. 3. 13:38
1 2
 11/19 Andizsuzsi ***** válasza:
Hát basszus, hogy ilyenkor hol vannak azok, akik segíthetnének? Próbáld meg valamelyik alternatív iskolával felvenni a kapcsolatot, ők általában felvállalják a problémás gyerekeket is, pl. Montessori (nekik van esti képzésük is). Hátha.
2013. ápr. 3. 15:50
 12/19 anonim ***** válasza:
estibe csak diákot kapsz, árvasági ellátást pl. nem. (mert írtad hogy apud öngyilkos lett), se családit. tudtommal.
2013. ápr. 3. 17:16
 13/19 anonim ***** válasza:
Helyileg merre vagy? (megye, város)
2013. ápr. 3. 20:16
 14/19 anonim ***** válasza:

Nincs tesód sem (báty)?

Vagy valaki olyan rokon, aki tudna veled kicsit törődni?

Az a baj, hogy minden iskolában elég szigorúak (ami a hiányzásokat illeti)

2013. ápr. 3. 20:20
 15/19 anonim ***** válasza:

A munkahelyeden a főnököd nem tudná igazolni az utábbi pár óra hiáyzást?

(Illetve neked kellett volna kérned igazolást)

Akkor most talán nem tartanál itt..

2013. ápr. 3. 20:21
 16/19 anonim ***** válasza:
Ha máshogy nem megy, akkor tényleg át kéne esti suliba iratkoznod (hogylegalább majd jövőre (v. az őszi időszakban) le tudj vizsgázni
2013. ápr. 3. 20:22
 17/19 anonim ***** válasza:
Akkor most tavaszon nem fogsz tudni elmenni az érettségire
2013. ápr. 3. 20:23
 18/19 anonim ***** válasza:
nem csak tavasszal mert a 12. évfolyama elvész. Azt újra kell járnia. (ha nem lenne 18 év felett ez lett volna a szituácíó most.)
2013. ápr. 3. 20:39
 19/19 anonim ***** válasza:

vannak meg emberek akiket megrugdosnek orommel...

hogy ennyi emberseg nincs benne.