Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Miért van ilyen sok ember aki...

Miért van ilyen sok ember aki gyenge reál tárgyakból?

Figyelt kérdés
Az osztályom 90%-a megbukik valamilyen reál tárgyból félévkor (matek,fizika,kémia,biosz).Miért van ilyen sok ember aki nem érti?
2012. dec. 18. 20:49
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
45%
Ez elég összetett dolog. A reál tárgyak gyakorlatiasak, így lehet egyik oka a tanulók lustasága, h több energia kell egy reál tárgy megértéséhez, mert ott ugye nincs 2 egyforma eredmény (pl egy egyenlet számításnál), többet kell gyakorolni, és a tanulók kevesebb energiát fektetnek bele. De ok lehet a tanárok hozzáállása is, én pl matekból 2es voltam mindig, de érdekes módon fizika, biológia, kémiából 4-5, és biosz-kémia emelt érettségim lett 90%-os. Szóval nálunk a mateknál egyértelműen a tanár hozzáállásával volt a gond, nem magyarázta el a dolgokat, egyedül meg nem tudtam megérteni.
2012. dec. 18. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

A reál tárgyak olyanok, hogy az egyes részek nagyon egymásra épülnek. Ha az alapokat nem érti meg az ember (mert mondjuk sz.r a tanár, vagy csak szimplán nm érdekli), akkor utána nagyon el lesz veszve. A kurdarcélmény miatt pedig még annyira se lesz kedve nekiállni.

Egyébként én sem tudom elképzelni, hogy hogy nem érdekel vkit a biosz:D Szerintem tök csodálatos, főleg az emberi test. Egyszerűen fel nem tudom fogni, hogy lehet az, hogy vkit teljesen hidegen hagy:D

2012. dec. 18. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Mondjuk én is hülye vagyok matekból és emiatt nem értem a fizikát se mert arra épül... és miért? Mert legtöbb matek tanár szar külön tanár érdekes 1 óra alatt elmagyarázta amit a tanárnak 4 órán át nem sikerült. Illetve hogy a töri vagy irodalom tanár nem tud tanítani az nem gond mert otthon megtanulom de a matek nem ilyen azt érteni kell.
2012. dec. 19. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

A humán tárgyakban van "játéktér". Pl. egy mű elemzésénél mindenki mást mondhat, hogy neki mit jelent a mű, szerinte mire gondolhatott a művész, stb. Reál tárgynál nincs ilyen, oda biztos, pontos tudás kell.


(Egy volt osztálytársam egyszer Kazimir Szeverinovics Malevics egyik "művét" elemezte: [link]

Csinált egy tízperces stand-up-ot arról, hogy számára ez mit jelent. Mi sírtunk a nevetéstől, végül kapott egy négyes osztályzatot. Egy hasonló produkciónál a matektanár - félbeszakítva a szövegelést - egy perc után bevágta az egyest)

2012. dec. 19. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!