Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Pontosan hogy van ez a "röghöz...

Pontosan hogy van ez a "röghözkötés"?

Figyelt kérdés

Ha tanulok itthon 3 évet az állambácsi pénzén akkor a végzést követő 20 évben a diplomámban kell dolgozni minimum 6 évet vagy ki kell fizetnem a tanulmányaim díját.

Ugye így van? Ezen miért vannak felháborodva a diákok?(magam is diák vagyok)

Komolyan valaki elvárja, hogy 7 éves korától a diplomáig ingyen tanuljon, aztán itt hagyja az országot ami mindezt biztosította számára?


2012. júl. 27. 22:37
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
62%

Nem kötelező itt sz.opni az országban.

Ne írd alá a szerződést, legyél önköltséges, és máris nem kell itt sz.opni.

Jah, az már derogál...

Olyat tanulj ki, amivel közel biztosan lesz állásod. A különböző kamu szakot elvégzők meg majd szívnak...

2012. júl. 28. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Mondj 10 olyan szakot amivel el tudsz itthon helyezkedni.
2012. júl. 28. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
69%
00:47 Összes TTIKs szak
2012. júl. 28. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:
100%

"Ne írd alá a szerződést, legyél önköltséges, és máris nem kell itt sz.opni."


Na jah, csak az emberek többségének nincs több százezer forintja tandíjra.


Nem ez a szerződés lenne a megoldás, hanem a munkahelyteremtés és a normális fizetések. Máris kevesebben mennének el. Érdekes módon máshol ez működik. (Igaz elég sok dolog van, ami máshol működik, csak itt nem...)

2012. júl. 28. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:

"Elég nagy baj, ha az egyetemista nem szakmában gondolkodik, csak "majd leszek valami"..."

Ezt nem így gondoltam hanem, hogy nem tudják mivel jár kitanulni a szakmunkásban egy szakmát. Mert kevés egyetemista tudja, hogy szakmunkásba már 100 éve van röghöz kötés.

2012. júl. 28. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
100%