Mi értelmét látják annak, hogy be akarják vezetni ált. Isk. Felső tagozatban az egész napos tanulást?
Felháborítónak is nevezhetjük, a véleményem az, hogy a mennyiség nem pótolja a minőséget!
A motiváció hiánya a diákok és/vagy tanárok részéről pedig megöli az egészet. Ha valaki nem akar tanulni/tanítani akkor akár 0-24 is ülhetünk az iskolapadban, nem lesz eredménye.
Az egész napos rendszerben reggel és délelőtt lennének az elméleti órák. Házi feladat nincs, a gyakorlást délután végeznék; a memorizálás is felügyelet mellett történne. Előnye, hogy mindenkit rákényszerít a rendszeres munkára még a lógósakat és a lustákat is. Hátránya, hogy több múlik a pedagógusokon, így ha a tanár nem jó, akkor a gyerek és a szülő nehezebben tud segíteni a problémán. Kevesebb ideje marad a gyereknek gyereknek lenni. Ha az osztály csoportdinamikája rossz, akkor egész nap egy rossz csoportdinamikájú osztályt kénytelenek elszenvedni. Például gyakori a kiközösítés, így a kiközösített még délután is kiközösített marad. Ésezt nem mindig veszik észre a tanárok.
A tervek szerint egyébként a szülő kiveheti a gyereket a délutáni órákról, tehát ne aggódj, valószínű, hogy nem is egsz napos iskola lesz, hanem ingyenes korrepetálási, sportolási, zenetanulási, ... lehetőség. Kihagynád?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!