Az egyetemi órákon miért minden kiselőadásból meg csoportmunkából áll?
A tárgyaink fele már évek óta olyan, hogy kb semmi másról nem szól az óra, csak minden alkalommal valaki kiselőadást tart. Ennek mi értelme? Én azt gondoltam, azért fizetünk százezreket, hogy a tanárok tanítsanak minket, nem pedig hogy a diákok összeguglizott, wikipédiázott, 10 perc alatt összedobható kiselőadását hallgassuk. Ennek mi értelme van? Javítsatok ki, ha tévedek, de ebben mi a tanítás? És nem egyetlen óráról van szó, folyamatosan ez van. De ha van érvetek a kiselőadások mellett, akkor mondjátok nyugodtan, vevő vagyok rá.
A másik amit meg nem értek, az a csoportmunkák. Azzal nem lenne kifejezetten bajom, de mindig veszekedés van belőle; van aki eljátssza a nagyfőnököt, van aki teljesen kihúzza magát a dologból, van aki mindent magára vállal stb. Legtöbbször ezekből sem lesz semmi értelmes eredmény, tapasztalatok szerint csak kínkeserves kínlódás az egész. Ez mire jó? Meg mi ez a kiselőadás-mánia a tanároknál egyetemen? Pl középiskolában alig-alig volt kiselőadás, mégis voltak feladataink meg interaktívak voltak az órák, szóval nem értem. Vélemények?
#3 Én is BGE, gazdasági szak😀
#4 Na jó, de miért kell minden szemináriumon előadni tanítani? Én értem, hogy fontos a dolog, de úgy csinálnak, mintha kb az egész eljövendő karrierünkben előadnánk minden nap.
Én egészségügyi szakra jártam, ugyanez volt.
Szerintem így könnyebb a tanárnak. Lef0ssák mennyit fizetsz, nem akarnak dolgozni.
Már az első félév végén voltak olyan tárgyak, amikből csoporttársak vizsgáztattak. Ők mondták meg a feladatot, értékeltek. A tanár is ott volt, de csak lesett a háttérből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!