Kollégáik és rokonok elbeszéléseiből tudok kiindulni.
Sok tanár bebizonyította, hogy technológiai analfabéta. -> Minden egyes e-amil tárgya lecke vagy feladat. Követhetetlen... se tárgy, se időpont, se téma, se határidő...
Vegyesen mentek a dolgok 1 tanártól 4 csatornán. Nem csak a gyerekek, de a szülők is megőrültek...
Nem egy tanár este 20-02 között küldött videót, anyagot, leckét a gyerekeknek...
Munkaidőben embertelen. A gyerek nem 8-14-16ig tanul, hanem késő estig, mert nem tudja befejezni a leckét se. Többet dolgoznak, mint a felnőttek, és nem, nem mindenkinél azért mert elsumákolja a tanulást, és 5 percenként tart 10 perc szünetet.
12-14 év alatti gyerekek, nem tudták mit kezdjenek azzal, hogy egyszerre jegyzeteljenek, figyeljék a képernyőt, kattintsanak ide, oda amoda, váltsanak ablakot....stb.
Nagyon sok szülő bebizonyította, hogy inkább nekik kellene otthon oktatni a gyereket egyénileg, mert többet tanul a gyerek.
Ismét bizonyítást nyert, hogy a közoktatás még mindig ugyan olyan szar, mint 20-40 éve...
Még mindig arra megy rá a rendszer, hogy kislexikont csináljon a gyerekből, aki nem gondolkozik és nem is tud, de feladat-végrehajt ész nélkül. Az anyag 70-80%-a felesleges és a való életben használhatatlan...
Kollégám elmesélte, hogy értelme volt tanulni a kovalens kötésről...
Mégpedig azért, hogy most a karantén alatt megtaníthassa a gyereknek a tanár helyett...és ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!