Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Miért mondják, hogy leterhelte...

Miért mondják, hogy leterheltek a magyar diákok?

Figyelt kérdés
Folyton azt lehet hallani, hogy szegény gyerekek milyen sokat kell, hogy tanuljanak és mennyire le vannak terhelve. De miért? Napi 7-8 óra tanításba még senki nem halt bele és majd felnőttkorban ennél sokkal többet kell dolgozniuk. Akkor is menni fog majd a hiszti, hogy le vannak terhelve? Csak én érzem, hogy ez egy felfújt valami?

2020. febr. 15. 14:19
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Nem is azt mondják, hogy belehalnak, hanem azt, hogy túlterheltek. Egy 12-16 éves gyereket pedig azért ne keverjünk össze egy felnőttel.
2020. febr. 15. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem arról szólna a magyar oktatás, hogy magolj és ne legyen önálló gondolatod, akkor segítene a helyzeten.
2020. febr. 15. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
Amíg a szórakozóhelyek tele vannak középiskolásokkal, addig nincsenek túlterhelve. Ha annyira sok lenne a suli, akkor nem jutna idő bulira.
2020. febr. 15. 15:10
 4/14 anonymousreview60 ***** válasza:
100%
A napi 7-8 óra az még 2-4 óra tanulás otthon. A felnőttek csinálnak valamit a munkahelyen és valami mást otthon. A diákok másfél műszakban ugyanazt. Emellett kellene az egészséges fejlődéshez a szükséges mozgást társas kapcsokatot stb. beiktatni. Igen, az előírt mennyiséget megtanulni akaró diákok túlterheltek.
2020. febr. 15. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%
Jajj ez a szórakozóhelyes hasonlat :D És igen sz*r ez az oktatási rendszer és nemcsak a diákok szerint.
2020. febr. 15. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
100%
Ott kezdődik a dolog, hogy az a napi 7-8 óra sokszor nem ér semmit és még az is értelmesebb időtöltésnek számíthat, ha pl. elmennek a barátaikkal szórakozni... Én 2016-ban érettségiztem, emlékszem, hogy nekünk is milyen óráink voltak pl. törin a tanár csak felolvasta monoton hangon a tankönyvet, tesi órán tanultunk és írtuk a házit a többi órára, német órán a tanárunk panaszkodását hallgattuk magyarul...ennek nem sok értelme van. Persze, nekem is voltak jó tanáraim, akik tényleg jó és hasznos órákat tudtak tartani, de nem mind ilyen. Sőt, a legtöbb esetben otthon magam kellett tanulnom, gyakorolnom és kvázi pótolnom azt, ami az iskolában elmaradt. Ezen kívül is jártam külön órákra pl. nyelvekből, mert az iskolában az sem volt valami jó. Ha valaki szeretne mondjuk az iskolán kívül is "élni" pl. a barátaival vagy a családjával lenni, vagy éppen a hobbijával foglalkozni (és ezek szerintem ugyanúgy fontosak, az élet része, szükséges a fejlődéshez), akkor már ott tart az a diák, hogy kb. semmire nincsen semmi ideje... Nem lehet összehasonlítani azzal, hogy egy felnőtt ember meg mondjuk napi 8 órát dolgozik, mert köze nincsen egymáshoz a kettőnek.
2020. febr. 15. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Marhaság! Egy felnőtt ember nem 7-8 órát dolgozik, hanem inkább 9-10-et, arról nem is beszélve, hogy sok munkahelyen szombaton is van legalább fél nap munka. A gyerekeknek házi feladat van, a felnőtteknek meg ott van a háztartásvezetés. Ugyanúgy munkántúli tevékenység, mint az otthoni tanulás. Nehogymár elsirassuk szegény gyerekeket, mert otthon készülniük kell a másnapra.
2020. febr. 16. 16:09
 8/14 anonim ***** válasza:
100%
én felnőtt vagyok, de már az én időmben is, 7 éve érettségiztem, minden hülyeséget tömtek a fejünkbe, irreális elvárások, hogy minden órára készülni kellett, hazaérsz 2-3ra, és tanulhatnál még 2-3 órát következő napra, azért eléggé leterhelő. Persze nem hasonlítható össze egy felnőtt melós életével, de ugye ezek még gyerekek... Nem csoda, hogy ennyi deressziós, mentális beteg gyerek van manapság.
2020. febr. 16. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonymousreview60 ***** válasza:
100%

Kérdező, ha szülő lennél, akkor értenéd, miről van szó. A környezetemben lévő összes felsős, de akár alsós anyuka is panaszkodik. Ehelyett itt vezeted le valamiféle frusztrációdat.


A diákok, ha olyan és annyi tudást akarnak a fejükbe oltani/önteni/verni, aminek a haszna nem érthető, nem előrelátható, akkor az ellen lázad az elme. A felnőttek is ilyenek, csak ott több a megalkuváskényszer.

Az egyik kollégám kisfia elsős. Az írásházi temérdek, ellenben a gyerekről a PhD anyuka megállapította, hogy már tudja azt, ami a házi, tehát semmi értelme, hogy csinálja. Azonban el kell kerülni a retorziót, emiatt amíg a gyerek fürdik, addig az anyja megírja a lecke 80%-át.

A lényegtelen történelmi évszámsorok biflázása helyett tanulhatná a diák a földrajzi-társadalmi összefüggéseket is. Azonban az évszámokat könnyebb visszakérdezni gyorsan, kis erőfeszítéssel (azaz tesztszerűen). Mi a fontosabb, hogy mit fejlesztett a társadalmon az Aranybulla (és ki adta ki) vagy az, hogy mikor?

Mi értelme az elektropályák kvantumszámszintű taglalásának, amikor a diákok gyakran a háztartást érintő kémiát sem ismerik, ami sokszor életmentő lehet balesetnél.

2020. febr. 16. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

Na meg ez az új hülyeség, hogy 6-7 tesióra.


Minek? Csak bohóckodás az egész, aki sportolni akart, azt megoldotta, aki nem az meg magasról tesz a tesire.

2020. febr. 16. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!