Miért mondják, hogy leterheltek a magyar diákok?
Kérdező, ha szülő lennél, akkor értenéd, miről van szó. A környezetemben lévő összes felsős, de akár alsós anyuka is panaszkodik. Ehelyett itt vezeted le valamiféle frusztrációdat.
A diákok, ha olyan és annyi tudást akarnak a fejükbe oltani/önteni/verni, aminek a haszna nem érthető, nem előrelátható, akkor az ellen lázad az elme. A felnőttek is ilyenek, csak ott több a megalkuváskényszer.
Az egyik kollégám kisfia elsős. Az írásházi temérdek, ellenben a gyerekről a PhD anyuka megállapította, hogy már tudja azt, ami a házi, tehát semmi értelme, hogy csinálja. Azonban el kell kerülni a retorziót, emiatt amíg a gyerek fürdik, addig az anyja megírja a lecke 80%-át.
A lényegtelen történelmi évszámsorok biflázása helyett tanulhatná a diák a földrajzi-társadalmi összefüggéseket is. Azonban az évszámokat könnyebb visszakérdezni gyorsan, kis erőfeszítéssel (azaz tesztszerűen). Mi a fontosabb, hogy mit fejlesztett a társadalmon az Aranybulla (és ki adta ki) vagy az, hogy mikor?
Mi értelme az elektropályák kvantumszámszintű taglalásának, amikor a diákok gyakran a háztartást érintő kémiát sem ismerik, ami sokszor életmentő lehet balesetnél.
Na meg ez az új hülyeség, hogy 6-7 tesióra.
Minek? Csak bohóckodás az egész, aki sportolni akart, azt megoldotta, aki nem az meg magasról tesz a tesire.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!