Hogy értelmes magyarul?

Figyelt kérdés

Sie schleppen wohl die Gesundheit in Ihrem Köfferchen mit sich herum und verkaufen sie pfundweise, was?

Német házifeladatunk.

12/L

2013. okt. 12. 21:44
 1/4 A kérdező kommentje:

És ezt kifelejtetem:

Hier haben Sie Gesundheit in konzentrierter Form.

Wer einmal einen Versuch macht, stellt schnell fest:Ohne diesen Gesundheitstee kann man gar nicht mehr leben!

Ich habe den Eindruck, mein Lieber, dass Sie ganz gewaltig übertreiben!Nehmen wir einmal unsere Vorfahren, haben die vielleicht Ihren Gesundheitstee getrunken?

,,Unsere - unsere Vorfahren?"

Aber dann warf er die Arme hoch und rief triumphierend: ,,Ja, mein Herr, wo sind sie denn, unsere Vorfahren?Tot - alle Tot!"

Nem vagyok túl jó németes, ezért is kérem a segítségeteket.Én biztos nemfogom továbbküldeni a versenyre, pár osztálytársammal ellentétben.

2013. okt. 12. 22:04
 2/4 anonim ***** válasza:

Hier haben Sie Gesundheit in konzentrierter Form.

(Itt/Ebben koncentrált formában van (benne)az egészség)

Wer einmal einen Versuch macht, stellt schnell fest:

Ohne diesen Gesundheitstee kann man gar nicht mehr leben! (Aki egyszer kipróbálta, hamar arra a megállapításra jut: E gyógytea nélkül nem is lehet élni)

Ich habe den Eindruck, mein Lieber, dass Sie ganz gewaltig übertreiben! (Nekem az a benyomásom, hogy

erősen túloz, barátom)

Nehmen wir einmal unsere Vorfahren, haben die vielleicht Ihren Gesundheitstee getrunken? (Vegyük az őseinket:

ők ittak gyógyteát?)

"Unsere - unsere Vorfahren?" (Az őseink?-

Aber dann warf er die Arme hoch und rief triumphierend: "Ja, mein Herr, wo sind sie denn, unsere Vorfahren?Tot - alle Tot!" (De utána feldobta a kezét és diadalmasan azt mondta: Az őseink, hát igen, ők hol is vannak? Meghaltak - mind meghaltak)

2013. okt. 13. 00:19
 3/4 anonim ***** válasza:

Sie schleppen wohl die Gesundheit in Ihrem Köfferchen mit sich herum und verkaufen sie pfundweise, was?

(Ön az egészséget a kisbőröndjében hordozgatja és

grammra árusítja, nemde?)-

2013. okt. 13. 00:21
 4/4 A kérdező kommentje:
köszi!:)
2013. okt. 13. 08:02

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!