Olyasvalaki segítsége kellene aki jártas a minőségirányításban!?
Figyelt kérdés
Munkahelyi vezetői a minőségirányítási folyamatban nemcsak a dolgozók belső képzésére, a saját és mások tapasztalataiból való tanulásra helyeznek nagy súlyt, hanem a megszerzett tudás és eredmények elterjesztésére is. Ehhez jó belső kommunikációt kell kialakítani az intézményben. Ön nemrég vett részt egy kommunikációs tréningen, ahol a belső kommunikáció hatékonysága volt a központi téma. Főnöke arra kéri, ossza meg tapasztalatait munkatársaival. Fejtse ki, milyen lehetőségeket lát arra, hogy a munkatársainak is átadja a tréningen szerzett tapasztalatait!
Információtartalom vázlata
– A belső kommunikáció funkciói, formális és informális csatornái, eszközei
– A hatékony belső kommunikáció tényezői
2012. jan. 2. 14:49
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!