Fényképezéssel kapcsolatban, - iskolai projekt-? (sürgős és sajnos napok óta nem kapok választ. Többi lent)
Kérlek olvassátok végig, nagyon sürgős!!
Egy iskolai feladat keretében a FOTÓZÁS maradt utolsó ötletnek, vagy lehetőségnek. ( ez kicsit ilyen művészeti suli, a feladat az volt, hogy valamilyen művészeti muknát kell csinálni, a lényege az, hogy egy alkotói folyamaton menjen keresztül a diák, hogy valamit létre hozzon. akármit pl. van, aki lámpát csinált bőrből, van, aki újjá varázsolt egy régi motort, van aki szobrot faragott, ágyat csinált, széket, asztalt, van, aki megvarrt egy gyönyörű ruhát stb.) én nem tudtam már mit kitalálni, és úgy döntöttem, hogy csatlakozom egy oszt.társamhoz - mert megengedett a páros munka is végső esetben-, és fényképezünk. Fogalmam sincs, hogy gondolta, ő se tudja, csak azt, hogy fényképezni akar.
Mit gondoltok, fotózással kapcsolatban mit lehet csinálni egy ilyen feladatban?? Páros munkában hogyan tudnánk kiegészíteni egymást? Kérlek írjatok, nagyon fontos, mert hétfőre le kéne adni a pontos témát !!Köszönöm
NEM SZÜKSÉGES EZT VÉGIG OLVASNI, DE AZÉRT BEMÁSOLOM A RÉSZLETEKET. TÉNYLEG NAGYON FONTOSAK LENNÉNEK AZ ÖTLETEK. !! nem feltétlenül fényképezni akarok, ez amolyan végső esélyként jött szóba, bármit csinálhatok! Ha bármi eszetekbe jut, akkor is, ha úgy érzitek hülyeség, légyszi osszátok meg velem!! :) köszi
Az éves munkáról:
Ezt a munkát, egy folyamat lépcsőfokaként kell elfogadni, ami segítséget jelent a tizenkettedikes „záró vizsga” felé vezető úton.
A cél, egy konkrét ALKOTÓI FOLYAMAT ÁTÉLÉSE, ami lehetőséget ad a sikereknek, kudarcoknak, és a rácsodálkozás örömének a megélésére. Segít a kérdések megfogalmazásában, ami által az alkotófolyamat állandó változáson megy keresztül, formálódik, lehetőséget ad új megoldások keresésére, ötletek kipróbálására. Az alkotó, és alkotása együtt alakul, formálódik.
Témaválasztás:
Érdemes olyan témát választani, ahol lehetőség van arra, hogy valami ÚJAT TEREMTSÜNK. Nem kötelező kifejezetten művészeti ágakhoz kapcsolódni.
Az előző évek munkái közül egy-két példa:
- egy „öreg” lerobbant motor újjá „varázslása”,
- színdarab, zenemű írása – előadása (akár az osztálytársak bevonásával is),
- regény, novella írása,
- receptkönyv írása – vacsora, vagy ebédmenü elkészítése, saját, kikísérletezett receptek alapján.
Napló:
A folyamatot végigkísérő NAPLÓ vezetése, ami a témaválasztástól, a megvalósított alkotásig vezető utat mutatja be. Dokumentálnia kell a választást is, (miért ezt a témát választottam, miért e mellett döntöttem) mivel szeretnék foglakozni.
Minden, a témával kapcsolatos fontos dolognak bele kell kerülnie:
- milyen kérdések fogalmazódnak meg bennünk,
- milyen nehézségekkel kellett szembenézni a folyamat alatt,
- mi okozott örömöt közben,
- kit kellett keresni, aki segíteni tudott a továbblépésben,
- hogyan történt ez (szakemberrel való együttdolgozás, …),
- konkrét, megélt események, gondolatok, apró észrevételek, új felfedezések, momentumok.
Minden bejegyzést dátummal kell ellátni! FONTOS az, hogy NE UTÓLAG TÖRTÉNJEN A NAPLÓ MEGÍRÁSA!!
A napló tartalmából kell majd az éves munka beszámolóját felépíteni!
Mentor:
Mindenkinek kell egy BELSŐ MENTORT választani (az iskolából bármely tanár, akiről úgy érzik, a segítségükre lehet), aki időnként ránéz az addig elkészült munkára, esetleg segít továbblépni, ha elakadna, tanácsot ad, korrigál, ha kell.
A választott mentort minden hónapban legalább egyszer meg kell keresni, ami dokumentálásra kerül a munkanaplóban. (Aláírás)
Külső mentor:
Ha úgy alakulna, hogy szakmailag nem boldogulnának a választott témával, akkor lehetőség van külső segítség igénybevételére is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!