Excelben ilyet hogyan lehet csinálni? (elvileg több megoldás is van)
Na szóval, próbálom érthetően leírni: van egy oszlop, ebben az oszlopban kb. 9000 sor van. Minden sorban különböző dátumok vannak, ilyen formátumban pl.:2009.10.16. A feladat az lenne, hogy valahogy jelölni kéne(színnel vagy tök mindegy hogy mivel) azokat a napokat, amelyek hétvégére estek..
Én erre már sosem jövök rá, szóval nagyon szépen köszönöm, ha valaki tud ebben nekem segíteni!
Basszus! Te egy zseni vagy! :) Gyakran szoktad olvasgatni ezt az oldalt? Mert párszor már feltettem ilyen infós házit, amit nagyon nem tudtam megcsinálni.. Most ez így elég pofátlan, de nem küldenél egy privit, hogy tudjak neked írni, ha ebben az egy hónapban valamit még nagyon nem találnék? Eskü, hogy nem foglak sűrűn zavarni, csak megnyugtatna, hogy van egy ilyen lehetőségem :D És természetesen, ha írnék is neked, előtte megpróbálnám megcsinálni a feladatot (ez is csak 1 része a volt a házimnak)..
Nem akarok pofátlannak tűnni, de gondoltam próba szerencse, azért megkérdezem!
Amúgy meg ezer hála neked! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!