0. Ugyanazon kör alakú versenypályán ugyanonnan indul két játékautó, de a gyorsabb 1s-mal hamarabb. A lassabb indulása után 2s-mal vannak először a kör átellenes pontján, 6s-mal utána pedig a gyorsabb lekörözi a lassabbat. Hogyan tovább?
Figyelt kérdés
Mekkorák a szögsebességek? Ha 10/π m a pálya sugara, mekkorák a sebességek?
Valaki le tudná vezetni a megoldás menetét?
2020. szept. 19. 00:08
1/2 anonim válasza:
Bármennyivel mehetnek :o
Lepj egyikkel 3at, hogy átmenjen a felezo vonalon, vond ki a túllogast a felezőből es oszd el 2vel. Minden esetre működik.
2/2 anonim válasza:
Addig míg a kör átellenes pontjára jutnak a gyorsabb 3v, a lassabb 2w szöget. (v és w a szögsebességek). Így
3v-2w=Pi (1)
A lekörözésig a gyorsabb 9v, a lassabb 8w szöget tesz meg. Így
9v-8w=2Pi (2)
Ezt sz egyenletrendszert kell megoldani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!