Lajos Lajos kérdése:
A kérdésem marketinggel kapcsolatos - Melyik az a mutató... ??
Figyelt kérdés
Melyik az a média mutató ami megegyezik a nézettséggel ha a gyakoriság 1?
Előre is köszönöm a segítséget!
2020. jún. 20. 20:53
1/4 anonim válasza:
A tanát itt kever szerintem két fogalmat (nézettség ǂ reach), de a GRP-t úgy számoljuk ki, hogy nettó elérés x gyakoriság, és szerintem a tanár a nézettséget a nettó eléréssel azonosítja.
“ A bruttó elérés (GRP) azon rating-ek összessége, melyeket egy adott média eszköz leszállít a kampányban.” Forrás: [link]
2/4 anonim válasza:
Mekkora baromságokat tanítanak :D Ezekre semmi szükséged nem lesz marketingesként.
3/4 anonim válasza:
Ez azért nincs így, a modern digitális marketing végig ilyenekből áll. De az való igaz, hogy hülyeségeket kérdeznek a tanárok, vagy mert igazi marketing osztályon még soha nem dolgoztak, vagy mert szivatni akarnak / félreértik a tanítás fogalmát.
4/4 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. Végül én is GRP-re jutottam. Valóban marhaságot tanítanak..:D Avagy marha a tanárunk és az egész vizsgát jól megcsinálta onlinen. 30perc - 3 feladatszámítós - 12 igaz-hamis kérdés (minusz pontokkal) - nem lehet lépkedni a feladatok között. -- Ha nem azt a számot írod be a számolásoknál amit ő megadott (kerekítésből csúszhat 1-2 tizedes értéket) akkor már nem ad rá pontot..:D
2020. jún. 21. 21:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!