Miért utálja minden diák a történelmet és a földrajzot?
Itt főleg úgy 14 és 25 év közötti emberek válaszára számítok.
Tudom, tudom, a történelem hazugság. Én magam is tudom és utálom a hazugságokat, de attól még nm azt jelenti, hogy nem létezik egy igazság mindenről.
Miért nem érdekli már a fiatalokat az, hogy régen életüket adták azért őseink, hogy mi most itt élhessünk ?
Engem érdekel a történelem, bár nem a csaták és a fegyverek, hanem inkább az, hogy hogyan éltek régen és ilyen kis érdekességek.
A földrajzzal meg semmi bajom, régen nem szerettem, de csak azért mert utált a tanárom és állandóan szívatott. A mostani tanáromat szeretem, így az óráin is szívesen figyelek. :)
15/l
A földrajzot szeretem.
A történelmet nem, mert sajnos nekem mindig rosszul tanították, vagy inkább sehogy, főleg ezért...
Úgy vettem észre a többség inkább a mateket és a kémiát utálja.
Természetesen a tanárok mindig a legnagyobb gondok lesznek.
Én mikor az SZTE-re készültem, hogy majd régész leszek olyan előadóm volt, hogy mindent jobban tudtam nála és mikor elmondtam ténylegesen hogy volt szóhoz sem jutott.
Persze ő fizetett hülye és szándékosan az MTA hazugságait fújja mint a kismadár, és mikor szembesítettem pl. az őstörténetünkkel azt mondta ,,az csak elmélet".
Mindig is a tanárok vették el a diákok érdelődését és én ezért nagyon haragszok rájuk. Osztom is őket ahol érem.
Köszönöm az eddigi válaszokat szépen.
A történelmet azért utáltam mert:
1. Politika volt az és nem történelem.
2. Az emberiség történelmének fehér foltjaira kreáltak valamit. Például tényként tanították a piramisok korát, nem pedig úgy hogy csak feltételezéseink vannak róla.
3. A történelem jól ismert szégyenfoltjaira is kreáltak valamit, a szocializmusban például Rákosit hősnek állították be. És nem esett szó az igazságról, a parasztok agyonveréséről, vagy a szovjetek által megerőszakolt megszámlálhatatlan nőről, stb.
Ennyi negatívum után jobb lett volna a történelem helyett valami tisztességes és hasznos tárgyat tanítani.
Köszönöm az eddigieket és annyit kérnék hogy az életkorotokat és a nemeteket írjátok oda a válaszotok végére.
Láthatjuk, hogy megegyeznek az észrevételek és okok.
Engem érdekelt a történelem. Gyerekként csak egy hosszú és kalandos mesét láttam benne, ősemberekkel, akik mamutra vadásznak, piramisokkal, cselszövéssel, dicső csatákkal.
Aztán később már átláttam a felszínen, mögé néztem, kerestem az igazságot.
Most, hogy már megtaláltam, tudom, hogy az egész csak egy hollywoodi filmsorozat volt: minden epizód más köntösbe öltöztetve, de a lényeg ugyanaz. És ettől még most sem szakadtunk el, a 21. rész is ugyanabban a koncepcióban készült... de miért is lenne más, hisz mi emberek írjuk, nem?
Én nem tapasztaltam, hogy a történelmet és a földrajzot nagyon utálnák a diákok.
Sőt, a fizikát, kémiát és a matekot sokkal általánosabb gyűlölet övezi, mivel azokat érteni is kell, nem elég beseggelni, mint pl. a törit.
Én azért utáltam a törit, mert a tanár (vagy a tankönyvíró) értelmezését kellett lenyelni és visszaböfögni, illetve minden dolgozatra 30-40 évszám-esemény párost kellett táblázatszerűen megjegyezni.
Egyik sem embernek való feladat...
Ja, a tanárom meg egy félművelt, de magabiztos nőszemély volt. Ha tévedett és kijavítottam, akkor sem ismerte be, hanem gyorsan témát váltott.
22/F
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!