Valaki elmagyarázna egy lépést ebben az analízis feladatban?
Figyelt kérdés
Nem értem hogy a Számtani-Mértani összefüggés felírásakor hogyan jön az ötlet az *1/2 *1/2 -es kiegészítéshez.
A megoldás trivi, csak ezt a lépést nem értem honnan jön, és mi a trükk alapja.
2014. dec. 26. 17:48
1/4 anonim válasza:
Az egyenlőtlenséget leosztod néggyel.
Ekkor (1+1/n)^n:4<1
1/4=1/2 * 1/2
2/4 A kérdező kommentje:
Ez egyértelmű, de a kérdés az, honnan jön az ötlet hogy n+2 tagra legyen felírva a számtani-mértani összefüggés?
Ha csak az látod magad előtt hogy (1+1/n)^n < 4...
2014. dec. 27. 14:56
3/4 anonim válasza:
Épp ez a lényege, ez egy ötlet... Ha megnézel egy OKTV feladatsort (most jobb példa nem jutott az eszembe), ott se lesz teljesen egyértelmű, hogy állj neki...
4/4 Tom Benko válasza:
Éppen onnan jött, hogy a néggyel átosztottunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!