Mennyiben lehet probléma h az érvelésnél más szempontok alapján haladtam, mint ahogy a javítási útmutatóban van? így is lehet értékes?
a lassú-olvasás mozgalmát más szempontból közelítettem meg.kifejtettem h mi lehet az oka h már kisgyermek kortól jelentkezik a probléma h nem szentelünk elég figyelmet az olvasásra(oka pl növekvő követelmény rendszer,túlzottan felgyorsult világ)illetve h gyakori probléma h a modern technika eszközeit választjuk olvasás helyett (hangos könyv, filmek,klasszikus művek megfilmesítése itt meg említettem Shakespeare: Rómeó és Júlia c. művét h bár vannak igazán jó megfilmesített korhű művek , nem helyettesítik az olvasás, viszont segítségükkel teljesebb képet kaphatunk a mind a műről mind az adott korszakról, társadalmi értékekről). hangsúlyoztam azt is h személyiség fejlesztésünkhöz ez nélkülözhetetlen, illetve h mennyire fontos h a számunkra fontos tevékenységekre időt szakítsunk h tartalmasan éljük életünket.műként többek között Tolsztoj: Ivan Iljics halála c. művet is megemlítettem, valamint Kölcsey Parainesisét, h nem elég a figyelmes olvasás hanem meg is kell válogatnunk olvasmányainkat.
majd ma néztem a javítási útmutatót és kicsit elkeseredtem h alig pár dolgot írtam bele az érvelésembe belőle, a magyar nagyon fontos h jól sikerüljön, így is érhetek el jó százalék értéket(80-90)?
Az nagyon jó, ha megemlítettél konkrét műveket, mert
az elég fontos (ill. elvárt követelmény)
Nagyon jókat írtál, és benne vannak a megoldókulcs szempontjai is - Csak remélni lehet, hogy olyan tanár fogja javítani, aki nem kukacoskodik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!