Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Hogyan lehet szavakkal lenyugt...

Hogyan lehet szavakkal lenyugtatni egy tomboló, elégedetlen embert?

Figyelt kérdés

A munkám során rengeteg ilyen helyzettel találkozom, hogy XY nem kapta meg azt, ami meg volt ígérve neki, késett a rendelése, nem oda ment ahova szerette volna stb.


Mondanátok példákat mivel lehet csillapítani a dühüket, megnyugtatni őket? Téged mivel lehetne?


2012. júl. 19. 20:57
 1/5 anonim ***** válasza:
Van, hogy olyan a vérmérséklete, hogy nem is hajlandó befogadni a nyugtató szót valaki, sőt még jobban felpaprikázza. főleg ha nem először baxxák át vagy késnek neki el valamivel.
2012. júl. 19. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Én általában nagyokat hallgatok, mert néhány embernél még a nyugtatás is az ellenkezőjét váltja ki. Én is elég temperamentumos vagyok, szóval tudom miről beszélsz, sajnos sok hozzám hasonló nehéz eset van, persze utána megbánom, de a pillanatnyi stressz győz :SS
2012. júl. 19. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Kiki01 válasza:
Ha elnézést kérsz a cég nevében, és megígéred h minél előbb intézkedsz h megkapja amit kért. Fontos hogy hihetően hangozzon, esetleg ecseteld hogy mi volt a probléma. A határozottság is fontos, csak hogy tudja hogy hisztivel nem sokra megy. Ha viszont egy vadállat és ettől nem nyugszik meg akkor ez nem a te kompetenciád hanem az orvosé, ergo csendben végig kell hallgatnod vagy határozottan ám udvariasan megszakítani a beszélgetést.
2012. júl. 19. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Tehát ügyfélszolgálaton dolgozol.- akkor udvariassággal, türelemmel és tárgyilagossággal. Baromi nehéz néha ez tuti, de minden tanulható.
2012. júl. 19. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Szia! Jelenleg postás vagyok, előtte sokáig vendéglátóztam, szóval értem miről beszélsz. Abszolut egyénfüggő a dolog, hogy ki mitől nyugszik meg. Én mindig elmeséltetem mi történt pontosan, mikor történt, rám haragszik-e vagy a cégre stb.. Van akinél az együttérző szavak segítenek, van akinek csak sűrűn kell bólogatni, elnézést kérni. Jómagam hallgatni sose szoktam, vitatkozni meg pláne, tapasztalatom szerint minél inkább érzi az ügyfél, hogy igaza van, jogos a felháborodása, annál könnyebben lehiggad.
2012. júl. 19. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!