Miért nem csinálja meg a felvételi hitelesítést (felvi.hu)?
Korábban jelentkeztem felvi.hu-n, megcsinálta a gép a hitelesítést (ami kb 1 perc volt), letöltöttem a gépemre és kész is volt, postára adtam.
Azóta módosítottam, ezért egy új hitelesítő lapot kell készíteni, de már fél órája várok rá. Ezt az üzenetet írja azóta is:
A választott hitelesítési módnak megfelelő előkészítés folyamatban. Kérjük, szíves türelmét...
Gondolom a határidő előtt egy nappal igencsak le van terhelve a szerver, de már kezd gyanús lenni. Érdekelne, hogy másnak is ennyit kellett-e várnia.
ez jópofa:
Tájékoztatjuk, hogy a 310xxx felvételi azonosítószámon nyilvántartott elektronikus felvételi (e-felvételi) Ügyfélkapu regisztrációval történő hitelesítése az Ügyfélkapu visszajelzése alapján sikertelen volt. Az Ügyfélkapu által jelzett hiba: Az Ügyfélkapu rendszerén keresztül történő hitelesítése sikertelen volt..
Kérjük, indítsa újra a hitelesítési folyamatot, figyelembe véve a hiba okát!
még ha írná a hiba okát...
21:53-as vagyok!
Na srácok, nekem megoldódott!
Vártam, aztán egyszer nyomtam egy F5-öt. Erre kiléptetett (vagy ekkor már ki voltam lépve, mert érgóte nem történt semmi az oldalon). Beléptem újra és rögtön kidobta a hitelesítő adatlap nyomtatása opciót. Ezután letölthettem az adott pdf-et.
Szóval úgy tűnik, megoldódott!
Talán az "én módszerem" nálatok is hasznos!
Sok sikert mindenkinek ehhez és a felvételihez is!:)
2019. február, ügyfélkapus hitelesítés: kb. 12 órán keresztül "kérjük várjon", oldal nem reagál. Írtam a supportnak a felvi-nél, választ nem kaptam, de egy órára rá újra el tudom indítani a hitelesítést.
Lehet, hogy nem függ össze, de azért érdemes ilyenkor keresni őket :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!