E-felvételi. Hitelesítés ügyfélkapuval nem megy! Edig minden adat azonos! MIÉRT?
Figyelt kérdés
Mindent kitöltöttem, befizettem, az összes csatolmányt csatoltam .
Már csak hitelesítenem kellene, de sehogy se megy ügyfélkapuval.
Nekem van ügyfélkapum és én azon szeretném hitelesíteni.
Belépek mind2be rányomok hogy hitelesítés, de azt írja hogy SIKERTELEN :@@@
2012. febr. 23. 14:09
1/2 A kérdező kommentje:
Pedig* minden adat azonos
2012. febr. 23. 14:10
2/2 anonim válasza:
Az hagyján, nekem kb 1 órán keresztül azt írta ki, hogy várjak amíg a hitelesítés befejeződik. Most ránéztem, kiírta ugyan azt amit neked, hogy sikertelen, mert nem vagyok belépve ügyfélkapuba. Azt hittem szétverem az egészet, de most megpróbáltam még 1x és most jó. Próbáld meg te is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!