Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Ciki a kettes egyetemen?

Ciki a kettes egyetemen?

Figyelt kérdés
Egyetemen elsőéves hallgató vagyok. Gimibe jártam, eléggé ratyi tanárokkal voltam taníttatva, és ott voltam 4-5 tanuló. Na most az egyetemen van eddig 3 db 4-esem, ezen kívül pedig eddig egy kettes vizsgám. Sokat készültem rá, de mégsem volt elég. Viszont bánt, mert sosem kaptam még kettest, és valahol cikinek is érzem, hogy CSAK kettes lett. De úgy érzem a köv vizsgám sem og jobban sikerülni, lehet még meg is bukok. :S Nagyon elszaladt tőlem az idő, egyszerűen nem tudom jól beosztani. Van ötletetek, mivel lehetne ezt kivédeni? És csak én érzem ennyire rosszul magam a kettes vizsgám miatt? :(
2012. jan. 2. 21:37
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
89%

A kettes a legszebb jegy, ezt ne felejtsd el! :) Ha úgy érzed, mindent megtettél, és így sikerült, hát Istenem, az legyen a legnagyobb problémád, hogy 2-essel mentél át, vagy 5-össel. :)

Nehogy már szomorú legyél emiatt, majd megszokod (már bocsi). Tudj örülni a kicsinek is, az egyetem már másról szól, mint a gimi.

2012. jan. 2. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
100%

Anya, ha kettes megvan, tudom az anyagot. Minden jobb jegy annál már ajándék. - Mindig ezt mondtam a szüleimnek is. :D


Egyetemen nem szégyen a kettes és ahogy az előző válaszoló is írta, a legjobb jegy. Vannak szakok, ahol a kettesnek örülni kell, pl én gazdálkodási és menedzsmentre járok, itt kész főnyeremény bizonyos tárgyakból. :D Persze bizonyára vannak könnyebb szakok is, na meg kinek mihez van érzéke, abban jó. :)

2012. jan. 2. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
91%