Nem tudok belépni a neptunba, mi lehet a hiba?
Kétlépcsős azonosítási rendszer van. Eddig az authenticator nagyon jol működött. Megkaptam a kódot ês azzal be tudtam lépni. Most azonban telefon csere történt de erre is letöltöttem ugyanazt az alkalmazást és ugyanúgy kaptam kódot de folyamatosan azt írja ki, hogy a kód érvénytelen és nem enged belépni.
Mit kell ilyenkor csinálni?
Közben a tájékoztatóban láttam, hogy készülékcsere esetén törölni kell a korábbi kétfaktoros regisztrációt.
Úgyhogy a probléma megvan. Ezt kéne megoldani de nem tudom, hogyan kell.
A belinkelt oldal alján ez is szerepel:
"Amennyiben a felhasználó olyan problémába ütközik a belépés során, amit a tájékoztató anyagok megtekintését követően sem tud megoldani, a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodától kérhet segítséget a +36 1 381 2353 telefonszámon."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!