Mennyi múlik azon, hogy ki a tanárod teljesítmény szempontjából?
1:
A magyar nyelv értelmező szótára
2. <Rendsz. ebben a tagadó kifejezésben:> Híre-hamva sincs: úgy eltűnt, hogy semmit sem tudnak róla, se híre, se hamva.
Nagyon sok.
Igazából azon múlik, a tanárod mennyire tud motiválni, mennyire igazodik a te szintedhez, képességeidhez. Egy átlagos képességű diák jobban megtanulja a fizikát egy átlagos tanártól, mint olyasvalakitől, aki a legjobbaknak magyaráz - abból nem sokat ért, és ezért csak kudarcok érik, míg ha "egyszerűbben", nem az extrákra koncentrálva magyaráznák neki, akkor jobb eredményt érne el. Egy kiemelkedő tehetségnél persze pont fordított a helyzet.
A kulcs az lenne, hogy valamennyire mindenkivel a saját képességei szerint foglalkozzon a tanár, de a jelenlegi oktatási rendszer és óraszámok mellett ez lehetetlen.
Én attól tanultam jobban mindig is, akin egyrészt nem éreztem a beleszarást, másrészt emberileg szimpatikus volt. Azzal sosem tudtam mit kezdeni, mikor egy saját magát nyalogató felfújt hólyag elémbaszta a saját könyvét, mert azért ő mégis mekkora király már, majd magárahagyott vele.
Nem csak a diákban kell lennie alázatnak...
A tanulásból származó teljesítményed nagy része inkább tőled függ. Gondolok itt a szorgalmadra és a képességeidre. Persze sokat számít az iskolai közeg is.
A tanár személyisége kis részben befolyásolja a tanulmányi teljesítményedet.
Saját tapasztalatból mondom hogy az Apáczaiban is van olyan tanár akivel nagyon nehezen jutsz majd el az emelt szintű érettségihez.
A fizikát legjobban fizika tagozatos sulikban lehet jól tanulni. Ez nincs minden iskolában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!