Miért van az, hogy amikor demotiválnak, akkor rosszabbul teljesítek?
Kémiából és biológiából fogok májusban emelt érettségizni, és megfigyeltem, hogy a sulis tanár nagyon motivál, szerinte aki fakton van, az meg tudja csinálni 80%-ra simán, ha tanul. Ezért mindent megjegyzek, amit mond, érthetően is magyaráz és jó dolgozatokat írok. Közben elkezdtem magántanárhoz is járni, hogy többet számoljak, ő viszont mindig demotivál. Olyanokat mond, hogy az emelt kémia érettségi nagyon nehéz, szinte lehetetlen egy év alatt 80% feletti írásbelit írni. Több példánál jajgat, hogy ez és az milyen nehéz lesz, közben én nem érzem annak. Nyilván nem a legegyszerűbb tantárgy a kémia, de sokkal jobban megy, amikor a sulis tanárral tanulunk, mert nem arra gondolok, hogy milyen nehéz, hanem hogy hogyan tudnám megoldani a problémát.
Amióta a magántanárhoz járok, azóta teljesen motiválatlannak érzem magam, mintha nem lennék képes felkészülni májusig.
Miért van ez? És hogyan lépjek ezen túl?
Válts magántanárt! Sürgősen! B-terv: ha ez nem lehet, vagy nem akarod egyből ezzel kezdeni, akkor mondd el a magántanárnak azt, hogy neked ténylegesen hat a teljesítményére, a hozzáállása, mégpedig negatívan. Legyen szíves pozitívan, biztatóan hozzáállni, vagy váltasz.
Egyébként az emberek ebből a szempontból eltérők, van, akiből pont azt hozza ki a demotiválás, hogy be akarja bizonyítani, van akit elcsüggeszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!