Miért divat ennyire a MÁV-ot szidni? Az utóbbi időben rengeteg fejlesztést láthatunk, nem értem ezeket miért nem veszik észre?
Azért mert a MÁV kb 100 milliárdnyi közpénzt kap évente, és alig használják.
A 3-as metrón a napi utaszám több mint az összes MÁV járaton!
És nem 30 évvel van lemaradva a MÁV inkább 50 el.
Sokba kerül az adófizetőknek és még szar is
Ezért szídják.
tőlünk nyugatra fura mód megtudták oldani hogy nagyából nulszaldósan müködjön a helyi vasut társaság-ok
és ugye ott a színvonal is magasabb.
Nálunk ez miért nem müködik?
Talán mert kilopják a pénz?
Talán mert nem szakszerüen írányítják a MÁV ot?
Talán mert nem racionalizálnak?(pl:Ott kell a vonat ahol van aki hazsnálja)
és még sorolhatnánk...
"Ezek sima közhelyek."
Nem, ezek sima tények. Kevered a fogalmakat.
Azért ennyire divat mert az embereknek nem jó semmise, tök mindegy mit csinálnak ugy is belekötnek valamibe.
És én is azt látom, hogy vasút az elmúlt években hatalmasat fejlődött, a legtöbb fővonal vadi új, vagy maximum pár éve felújított, szintúgy sok új állomás és megállóhely épült, az elővárosban több száz új motorvonat közlekedik, most jönnek a kiss-ek.
Viszonylag minden állomáson, korszerű utastéjékoztató rendszer van, ott az E-ticket, a MÁV app.
Mit akartok még? Most az legnagyobb probléma hogy néhány vonalon még szaladgálnak fecske bhv kocsik meg bz-k klíma nélkül? Mert a nagy dicső nyugati vasút társoságoknál nincsenenek hasonló kocsik, és vonalak, ja és ott mindenhol másodpercre pontosan közlekedik minden, az osztrák, német, francia, de még a svájci vasúton sem ritkák a 200-300 perces késések, és azért azt tegyük hozzá, hogy itthon sem mindennap késnek 300 percet a vonatok.
Az meg hogy nem jár óránként TGV Drégelypalánkra nem is baj, ebbe az országba teljesen fölösleges bármilyen gyorsvasút, egy végig 120-160km/h tempóban utazható fővonalak bőven elegek, azok pedig lassan készen vannak, előbb utóbb pedig lesz mozdony és kocsi is hozzá.
A menetrendszerűség 13%-ot esett(82%->69%) feláras országos szegmensben(azaz a pót és helyjegyes IC-k) FEBRUÁR óta. Nem Nyugat-Európához, vagy Japánhoz, vagy az elmúlt 200 évhez képest, hanem idén február óta.
Az elővárosban és az országos szegmensben 10%-ot romlott a menetrendszerűség szintúgy idén FEBRUÁR óta!
Nemhogy nincs behozva semmi, hanem ólomkacsa módjára zuhanás van.
#6
"120-160km/h tempóban utazható fővonalak bőven elegek, azok pedig lassan készen vannak"
1 db van, amit 2004-ben adtak át, az pedig a Budapest-Hegyeshalom vasútvonal Tata-Almásfüzítő, illetve Komárom-Hegyeshalom szakasza.
De amúgy is kevés/versenyképtelen autópályával párhuzamosan futó szakasz 140km/h alatt, de ezt átlagban még a Railjet sem hozza. Mindössze 111,53km/h-t a leggyorsabb! vonalon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!