Van valami különleges oka annak, hogy a 3-as metró belvárosi szakaszán olyan mélyre vitték az alagutakat?
Lazán elfelejti a kérdező, hogy tele van közművekkel az a régeg, ahol a kéregvasutat vinni lehetett volna. Ezek kiváltása rengetegbe kerül.
Másrészt, ahogy a millenium előtt még kibírta a főváros, hogy egy sugárutat teljesen lezárjanak, a XX. század második felében nem bírta volna ki, hogy évekre lezárják számos fő közlekedési útvonalát.
Bírom, amikor ilyen tájékozatlan és képzetlen alakok a fotel mélyén "gondolkozva" semmibe vesznek számos szakember által meghozott és gondosan előkészített döntéseket. A Kádár-renszer még nem a fidesz-maffia rémuralma volt, ahol minden beruházásból a csuti O1G gazdagszik, hanem akkor még mindent az állam épített. Ott is loptak, de a mainak kb. ezredrészét. Ott volt a "nagy testvér" a Szovjetúnió is, olyan mértékű lopás esetén, ami most folyik, kb. a minisztérium és a metrót építő vállalat vezérkarát a falhoz állították volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!