Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Van valami különleges oka...

Van valami különleges oka annak, hogy a 3-as metró belvárosi szakaszán olyan mélyre vitték az alagutakat?

Figyelt kérdés
A Kálvin és a Deák közti szakasz kivételével a teljes vonalon széles sugárutak alatt halad a vonal. Nem lett volna ésszerűbb és költséghatékonyabb kéregvasútként építeni az egész vonalat? Nem tudom, hogy a Kecskeméti utca-Petőfi utca alatt meg lehetett volna-e oldani, mert elég szűk a hely, ha nem, akkor viszont szerintem az sem lett volna nagy tragédia ha a Kiskörút alatt viszik a nyomvonalat. Az Astoria környéke egyébként is fontosabb úticél, mint a Ferenciek tere.
2019. ápr. 30. 18:46
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
0%

Lazán elfelejti a kérdező, hogy tele van közművekkel az a régeg, ahol a kéregvasutat vinni lehetett volna. Ezek kiváltása rengetegbe kerül.

Másrészt, ahogy a millenium előtt még kibírta a főváros, hogy egy sugárutat teljesen lezárjanak, a XX. század második felében nem bírta volna ki, hogy évekre lezárják számos fő közlekedési útvonalát.


Bírom, amikor ilyen tájékozatlan és képzetlen alakok a fotel mélyén "gondolkozva" semmibe vesznek számos szakember által meghozott és gondosan előkészített döntéseket. A Kádár-renszer még nem a fidesz-maffia rémuralma volt, ahol minden beruházásból a csuti O1G gazdagszik, hanem akkor még mindent az állam épített. Ott is loptak, de a mainak kb. ezredrészét. Ott volt a "nagy testvér" a Szovjetúnió is, olyan mértékű lopás esetén, ami most folyik, kb. a minisztérium és a metrót építő vállalat vezérkarát a falhoz állították volna.

2019. máj. 1. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:
Nem tudom miért kell így megsértődni egy kérdésen. A napi szinten megtett hosszú mozgólépcsőzések alatt ugrott be, hogy ennek amúgy van-e értelme. Ez a kérdés lényege, hogy mi ennek az oka. Nem mondtam egy szóval sem, hogy rossz megoldás, csak azt, hogy első ránézésre nincs sok értelme.
2019. máj. 1. 15:24
 13/13 anonim ***** válasza:
Már csak azért sem érdemes a belvárosban kéregvezetésű metrót építeni, hiszen egy ilyen nagy városban több vonal találkozik, tehát maximum egy mehet pont az út alatt. Ha az összes metró kéregvasútként közlekedne, nem férnének el egymás mellett például a Deák-Astoria között.
2021. ápr. 28. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!